Допомогти сайту
Про нас Реклама Про місто Робота Оголошення Чутки Місцеві новини Найважливіше 22.11.2017, середа
Невідворотнє прийми гідно




Допомогти сайту

АФІША


Очікується...


Весільні короваї

МІСЦЕВІ НОВИНИ

22.11.2017

А чому б все місто не зробити гарним зелено-квітковим парком?! + фотоприклад міста в Швеції

22.11.2017

На вулицях Ківерець ковзанки для автівок, але міським чиновникам та комунгоспу, певно, байдуже до попередження аварійних ситуацій (+ фото)

22.11.2017

ОТАКОЇ! Влаштували екологічний бунт!!! Еко-активісти почали партизанськими методами боротися проти відстрілу звірів поруч з Цуманською пущею? (+відео)

22.11.2017

У селі т.зв. Жидичинської ОТГ – кір

21.11.2017

Реальних здобутків - мінімально, боротьба ще триває і кінця й краю - не видно, але у Ківерцях відзначили День Гідності і Свободи (+ фото)

21.11.2017

То коли ківерчани відчують ефект від турпоїздок до Польщі міських чиновників?! Дивляться-вчаться, а чи розуміють У ЧОМУ СУТЬ?

21.11.2017

1 млн 98 тис грн виділять на освітлення у Ківерцях на 2018 рік (+ перелік вулиць яким пощастить)

21.11.2017

ФАЙНИЙ ФОРМАТ! Стартували учнівські змагання "Тивер&Gun" з стрільб та дартсу серед учнів міста (+ ФОТО)

21.11.2017

Цікавенька новація від т.зв. "міськради". Хм, схоже на оригінальненький "політичний хабарчик", а ви як вважаєте?

20.11.2017

Ківерчанин поділився своєю щойно виданою книгою поезій «Моя несподівана радість».

20.11.2017

1 млн грн планують виділити на ремонти ливневої мережі міста у наступному році

20.11.2017

Приклад справжнього самоврядування: у селі на Волині люди «скинулись» по 500 грн та відновили ставок. ФОТО

20.11.2017

Український електроавтобус проїхав на одному заряді 320 км - зі Львова до Кам"янця-Подількського

19.11.2017

Як мешканці великого будинку у селі на Чернігівщині щомісяця витрачають на комуналку 10 грн/м²

19.11.2017

57 ідей для прикрашення вікон до зимових свят

18.11.2017

22 листопада - сесія т.зв. "райради" (+ питання порядку денного)

18.11.2017

24 листопада - сесія т.зв. "міськради" (+ перелік питань)

18.11.2017

Які дороги планують ремонтувати у Ківерцях у 2018 році (+ перелік та орієнтовні суми)

17.11.2017

19 листопада у Ківерцях відбудеться Чемпіонат-тріатлон з стрільб серед старшокласників міських шкіл

17.11.2017

Tesla представила нову електровантажівку здатну здолати до 800 км на одній зарядці та спортивне авто з запасом ходу до 1000 км!!!

16.11.2017

Вирок "правлінню" Порошенка, Яценюка і Ко: Вчитель року 2016 виїхала з України в Лондон працювати доглядальницею

16.11.2017

Чергове «покращення» від Гузя та інших волинських нардепів: ВВЕЛИ АБОНПЛАТУ ЗА ВОДУ ТА ТЕПЛО!

16.11.2017

Ділки з "Укропу" "положили око" на музей-скансен?!

15.11.2017

15 тисяч учених підписали відкритий лист людству з закликом схаменутись й почати змінюватись

15.11.2017

У Ківерцях "гудітиме": у Луцьк передислокують військову частину з Миколаєва

15.11.2017

ФК "Олика" - переможець районного чемпіонату з футболу 2017 року

15.11.2017

ДЕ У КІВЕРЦЯХ ЗАПЛАНУВАЛИ БАСЕЙН ТА НОВІ ДИТСАДОК І ШКОЛУ? ВАЖЛИВО! ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ ПРЕДСТАВИЛИ ПЛАН ЗОНУВАННЯ КІВЕРЕЦЬ (пропозиції приймаються до 13 грудня)!

15.11.2017

УВАГА!!! Вулицю Кузнєцова перекрили більш ніж на тиждень (з 14 по 21 листопада )

14.11.2017

Підсвідома ненависть до українців, що базується на страху викриття скоєного колись злочину. Маленька історія з луганського села.

11.11.2017

Переходить всі межі: українцям вигадають новий тариф?!

11.11.2017

Невже депутати хочуть запровадити в Україні кріпацтво?

11.11.2017

...на вулиці Луцькій з"явилося джерело. Це водогінна труба до якої нікому немає діла. Мешканці вулиці самі збирають дозвільні документи для ремонту

11.11.2017

Цуманська толока: Щоб не закрили містечкову лікарню, НА ДАХУ СИДІЛИ І ГОЛОВА, І ПРЕСВІТЕРИ, Й НАСТОЯТЕЛІ

11.11.2017

Це вам не екопроблеми від сміттєзвалищ((( В Україні почали будувати сховище для захоронення та зберігання ядерного палива

10.11.2017

У міськраді почали трохи "ворушитись" у плані благоустрою Ківерець? Чи це традиційно, "для галочки"...

10.11.2017

Відбулась "першість" району з футболу серед дівчат. "Дівчачий" Кубок виграли ківерцівські футболістки (+ фото)

10.11.2017

12 листопада - творчий ювілейний вечір ансамблю "Свічадо" (РБК, поч. о 15.00 год, вхід вільний)

10.11.2017

Гарний проект, вартий наслідування: «Вільна Хата» - місце зустрічі цікавих людей

10.11.2017

На добудову полігону під Ківерцями треба ще майже мільйон

09.11.2017

В Україні буде нараховуватися пеня за кожен день прострочених платежів за комунальні послуги

09.11.2017

ШОК!? Антинародна "верховна рада" розгляне закон про РЕАЛЬНЕ закріпачення українців?!

09.11.2017

Певно, будуть перевибори: через політику депутати сільради вдаються до відвертого шантажу голови за ветування рішення про об"єднання з Луцьком?!

09.11.2017

Коли...?(((

09.11.2017

Справа у в тому, що я переконана в тому, що Україна окупована. Зовні - росією. Всередині - мафією

09.11.2017

"Пєтя став Вітьою". Останній фіговий листок "демократії" зірвано. Замість ліквідувати ОДА та РДА пропрезидентська більшість проголосувала за...

09.11.2017

Ківерцівські боксери здобули золоті медалі у міжнародному турнірі в Польщі. Вітаємо (+ фото)

09.11.2017

Працівники "Цуманської пущі" висадили 300 дубочків (+ фото)

08.11.2017

Електромобільчик в Україні за 62-150 тис грн?!

08.11.2017

Офіційно! 60% землі народу України віддадуть Ротшильдам з 1 січня 2018 року?!

07.11.2017

БЕРІТЬ ПРИКЛАД: Українець Платить За Комунальні 100 Грн У Місяць (+ машина дров на рік), Бо Збудував Собі Незвичайний Енергоефективний Будинок (ФОТО)

07.11.2017

Міськрада шукає юриста. Зголошуйтесь... (+ умови)

06.11.2017

Електромобілі - 2 з 3-ох: дальність 320-600 км, зарядка за 5-15 хв... лишилось ціну знизити і елекроавтомобільна революція здійсниться

06.11.2017

Наслідки тоталітарно-радянсько-ординської системи: з 22 млн грн освоєно лише 16%?!

06.11.2017

Вихованці ЦДЮТ виступили з концертом перед воїнами, котрі оздоровлюються в обласному госпіталі (+ фото)

05.11.2017

Популярність здобуватимуть електроВЕЛОМОБІЛІ (+ фото)

05.11.2017

82-річний пасічник продає мед з найкрутішого електромобіля світу)))

04.11.2017

Керівника Цуманського лісгоспу, якого застукали за полюванням, звільнили, а директору ДП «МГ «Звірівське» оголошено догану

03.11.2017

Екосад без витрат: 25 років досвіду у 7-ми уроках

Переглянути
більше новин >>>

 

НОВИНИ

20.11.2017

Про одне з "найбідніших" міст США - класно влаштувались, а схеми обману держави "один в один" як в Україні?!

17.11.2017

Приховані сторони популярних корпорацій

14.11.2017

Китайське місто Шеньчжень з населенням 12 млн чоловік замінить всі громадські автобуси на електробуси до кінця 2017

12.11.2017

Британський винахідник пролетів у реактивному костюмі зі швидкістю 51 км/год і встановив світовий рекорд

11.11.2017

Перший в світі серійний електрокар з сонячними панелями (250 км + 30 км, 16 тис євро)

09.11.2017

General Motors прогнозує повне зникнення авто через 20 років

09.11.2017

Оригінальні машини, які замінять людей в с/г

09.11.2017

У Тернополі відкрили автокінотеатр під відкритим небом

09.11.2017

Московія "продала" Китаю найцінніший ресурс майбутнього - прісноводні води Байкалу?!

08.11.2017

Компанія Waymo перша випустить безпілотне авто в США

04.11.2017

Електромобіль ціною у 7,5 тис дол

04.11.2017

Федеральний уряд США оприлюднив дані, які підтверджують шкоду від вакцинації

02.11.2017

Корисні шняжки, які економлять місце

01.11.2017

Конкуренти сонячних дахів Тесла - 80 дол 1 м кв проти 200 доларів

31.10.2017

"Як і його попередник" - у німецькій пресі вийшла розгромна стаття про Порошенка

30.10.2017

Це навмисне привчання українських дiтей до пошани смертi i її символу, – хреста, що приводить до зростання кiлькостi пасивних українцiв i до...?!!!

29.10.2017

Рух "Pitbull" оголосив полювання на нетверезих водіїв. Як вам такі методи?

28.10.2017

Горегенпрокурор?! Саакашвілі потролив Луценка, вказавши на його "зміну шапок" залежно від "точки сидіння"

28.10.2017

Звикайте))) У Німеччині людям заплатять за користування електрикою!

26.10.2017

DAIMLER ПРЕДСТАВИВ ВАЖКУ ЕЛЕКТРИЧНУ ВАНТАЖІВКУ ІЗ ЗАПАСОМ ХОДУ В 350 КМ

26.10.2017

DAIMLER ПРЕДСТАВИВ ВАЖКУ ЕЛЕКТРИЧНУ ВАНТАЖІВКУ ІЗ ЗАПАСОМ ХОДУ В 350 КМ

26.10.2017

Чому в Європі дороги хороші. Запорука успіху: 1) Заборона на субпідряди. Виграв конкурс - роби сам. 2) Гарантія на федеральні дороги - 10 років. 3)...

25.10.2017

Влада Сингапуру забороняє продаж приватних автомобілів

25.10.2017

Навчання виключно мовою нацменшин? Такого не допускає жодна країна Європи!

24.10.2017

У Європі справжній бум на електромобілі! Виробники не справляються з замовленнями

Переглянути
більше новин >>>

 


Останні коментарі:
1/11/17
Потрібен працівник слюсар-зварювальник.
Досвід роботи не обов"язковий.
Робота у Ківерцях.
Моб. 066 886 40 61, 098 597-18-33
Олександр>>>

27/10/17
Потрібен працівник слюсар-зварювальник.
Досвід роботи не обов"язковий.
Робота у Ківерцях.
Моб. 066 886 40 Олександр
Олександр>>>

17/10/17
Продаються дві дачні ділянки, які знаходяться поряд, на масиві «Жабка» площею по 0,6 га (можна під забудову) звертатись за телефонами: 050 831 99 16, 096 465 87 76 (є всі документи).>>>

14/10/17
Продається молода корова.
Тел. 066 78 21 581, 050 82 50 183>>>

2/10/17
Ну так вас призначили на цю посаду щоб щось змінити - так міняйте!!! Критикувати кожен може!!! А ви зробіть щоб та діяльність приносила користь!!! Чи вмієте тільки язиком молоти?! Щось за весь час вашої "діяльності" в районній раді не читав про жодну дієву пропозицію, окрім як щось закрити чи розвалити
Олександр>>>

27/09/17
Здам в оренду магазин, який розташований на площі автостанції, площею 24 квадратних метри.
тел. 066-293-87-86 Оксана
Оксана>>>

25/09/17
Потрібен працівник. Виготовлення меблів.
Досвід роботи не обов"язковий.
Робота у Ківерцях.
Моб. 066 9155283.
Богдан>>>

19/09/17
Ти Дужич молодець але іноді перегибаєш, на тій ВасІльєва вже років десять ніби танки їздили і зимою особливо плачевний стан був , певно жителі не винні, що спочатку ложать асфальт а тоді ведуть газ та каналізацію. Це ж закономірність в Україні. Там навіть не разу поточка неробилася. Повір що люди це оцінять і берегтимуть бо довго чекали.
житель вулиці Васільєва

Володимир Дужич:
певно, реальність така, що наші люди трохи оцінять, коли здаватимуть на ремонт хоча б по 3-5 тис грн, і трохи берегтимуть, коли сума з власної кишені зросте до 7-10 тис і більше. Все інше лише красиві слова й райдужні сподівання.

>>>

18/09/17
перш,ніж заздрити "васильєвцям" треба було й поспівчувати, коли в 90-х роках вони створювали вуличні кооперативи, щоб провести газ і як бережливо відносились до своєї вулиці, аби найменше пошкодити асфальтове покриття.Вулицю асфальтували в кінці 80-х років, не зразу було зроблено зливову каналізацію, що своє й зробило з дорогою.А якщо так хоче дбати про вулиці міста, то подбайте, щоби великовагові "фури" не їздили міськими дорогами де покриття не розраховане на великі вісьові навантаження.
Мешканка м.Ківерці Білоус>>>

13/09/17
Здам в оренду бетонозмішувач тел.099 3163559
Сергій>>>

17/08/17
Фірма "Тартак" набирає на постійне місце роботи верстатників деревообробних верстатів. Графік роботи - понеділок-п`ятниця, з 8-00 до 17-00, в тому числі обідня перерва.
Гарантуємо високу заробітну плату та офіційне працевлаштування.
Телефон для співбесіди - 050-373-67-17>>>

15/08/17
Пропали дві собаки породи лайка, чорно-білого кольору.
Прохання надати будь-яку інформацію, може хто бачив.
тел.+380507452108
Тетяна>>>

31/07/17
Підприємство запрошує на роботу
тракториста з категоріями А В С Д Е
Робота постійна, офіційне працевлаштування
За детальною інформацією звертатися за тел. 03327 27425

На роботу потрібні фахівці в сфері телекомунікацій:
- Кабельник – спаювальник
- Електромонтер лінійних споруд електрозв’язку
м. Ківерці, смт Цумань
Тел.: 03365 21207, 03327 27425
СЛД №2 м.Ківерці
Волинська філія
ПАТ "Укртелеком"
>>>

25/07/17
В районі шиномонтажа (поворот на Рожище) загублено гаманець з водійським посвідченням і тех.паспортом, прохання повернути за винагороду.
+38 095 0755952
Інна>>>

1/07/17
Продаються кози та козенята.
Прийнятні ціни.
Моб.: 097 257 0 137>>>

26/06/17
Запрошуємо на роботу працівників у магазин продовольчих товарів м. Ківерці.
Контактний тел.: 095 244 90 27
Ірина>>>

26/06/17
Надаємо послуги з експертної оцінки нерухомого майна для укладення договорів купівлі/продажу, здачі в оренду, успадкування і таке інше. (Сертифікат Фонду Держмайна України №477/17 від -259.05.2017).
Телефон - 095-618-50-77
Оксана>>>

26/06/17
Продається дача повністю готова до проживання та відпочинку – 2 поверховий цегляний будинок, є кухня, санвузол, душова кабіна, 2 спальні, повністю електрифікована, вмебльована, власна свердловина, супутникова антена, камін, мангал, ставочок, тепличка, ландшафтний дизайн, блоустроєна територія. Розташована поблизу с.Муравище, в 3,5 км від траси Луцьк – Маневичі (поворот біля зони відпочинку “Лісовичок”). Тел.099-037-14-84
Жана>>>

31/05/17
Проблема не в конкретному лікареві, а організації роботи та підготовці лікарів. На скільки я знаю, Ковалець Г. А. не є педіатром, вона терапевт. ЇЇ просто призначили "сімейним лікарем" і вона просто, мабуть, не має досвіду роботи з дітьми...
Сімейний лікар має лікувати і дорослих і дітей та мав би мати спеціальну підготовку...
А як з тим, що пацієнт мав би мати право вибирати сімейного лікар, а лікар отримувати зарплату від кількості пацієнтів?
У мене особисто була аналогічна ситуація, тільки навпаки. Прийшлось мені бути на прийомі у "сімейного" лікаря, який є хорошим, по відгуках, педіатром, а ось терапевт дуже слабенький...
Кім того, мені не зрозуміло, чому на кушетці перед кабінетом сімейного лікаря мають сидіти температурний хворий дорослий та кількамісячна дитина?
А ще, совісний дорослий по кілька годин не може попасти на прийом до лікаря, т. я. пропускає пацієнтів з дітками...
Невже цього, і багато іншого, не знають керівники медзакладів?
Володимир>>>

27/04/17
От вам і триста буржуйок для АТО і селфі на фоні волонтерів а насправді ті самі бариги-корупціонери через яких ця війна почалась і продовжується.Не відмолите хлопці перед Богом, ох не відмолите.
Коліївщина>>>


Останні оголошення:
1/11/17
Потрібен працівник слюсар-зварювальник.
Досвід роботи не обов"язковий.
Робота у Ківерцях.
Моб. 066 886 40 61, 098 597-18-33
Олександр>>>

27/10/17
Потрібен працівник слюсар-зварювальник.
Досвід роботи не обов"язковий.
Робота у Ківерцях.
Моб. 066 886 40 Олександр
Олександр>>>

17/10/17
Продаються дві дачні ділянки, які знаходяться поряд, на масиві «Жабка» площею по 0,6 га (можна під забудову) звертатись за телефонами: 050 831 99 16, 096 465 87 76 (є всі документи).>>>

 
    Звіти
    Сесії
 
 
 



 

Погода в Україні

Від свята до свята!



Місячний календар

Bila Vorona. Клуб сімейного туризму



ГромадаІнше 5.01.17 р.

У НАС ОКУПАЦІЙНА СИСТЕМА ВЛАДИ
(як центральної так і місцевої).
ЩО ТРЕБА ЗМІНИТИ ЩОБ БУЛА
НОРМАЛЬНА? + КОНКРЕТНІ ПРОПОЗИЦІЇ

У НАС ОКУПАЦІЙНА СИСТЕМА ВЛАДИ

ПРОЕКТ ЗМІНИ ПОЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ ВЛАДИ В УКРАЇНІ

Чверть століття української незалежності не стали періодом розвитку суспільства і держави. Якість влади після кожних виборів системно погіршується, протиріччя між суспільством і державою загострюються. Ці протиріччя привели до війни, втрати частини території і загрожують суверенітету України.
Зазначені проблеми впродовж останніх п’яти років вивчала львівська група “Народний суверенітет” – в подальшому група НС - (Теодор Дяків, Володимир Ткачук, Володимир Щербина, Михайло Зінько, Роман Карачевський).
В розробленому групою НС Проекті зміни політичної системи влади в Україні аналізуються причини негативних явищ в українському суспільстві і державі та пропонуються шляхи їх подолання на основі ідеології республіканізму.

1 Аналіз стану суспільства та основних політичних проблем (“діагноз”)

Політична та економічна системи сучасної України не відповідають суспільному світобаченню, сутності статей 5 і 13 Конституції України, згідно яких джерелом влади є народ, а всі наявні ресурси є його власністю. Ці ключові статті Конституції не реалізовані в законодавстві, в правилах суспільного життя, а влада в політиці та економіці реалізується парламентом, Президентом і урядом за принципом “зверху вниз”. Вказані протиріччя є причиною неефективності суспільства та його конфліктів з державою.

Існуючі інститути держави і суспільства у сфері реалізації влади і власності, механізми їх формування та функціонування є за своїм характером імперсько-радянськими. Сутність цих інститутів не відповідає комплексу елементів цивілізаційної матриці українського суспільства, не відображає уявлення суспільства про справедливу та ефективну владу і деформує відносини у інших сферах суспільного життя (медицина, освіта, наука, культура екологія тощо).

Сучасні політичні партії та громадські структури не ставлять метою усунення наведених протиріч та зміну сутності інститутів держави і суспільства, характеру відносин між ними. Численні декларовані реформи не торкаються цих фундаментальних проблем, тому є формальними і не приносять результатів.

Наслідком цього є домінування держави над суспільством, чиновника над громадянином, концентрація 90% промислової власності в руках олігархів. Ці фактори унеможливлюють проведення необхідних реформ, породжують відчуженість громадянина від держави, подвійну мораль, корупцію у всіх сферах суспільного життя, олігархічну політику і економіку.

До середини XVII ст на території України єдиний суспільно-економічний і культурний простір формувався умовах вільного розвитку. Основні риси цього суспільства – місцеве самоврядування з можливістю здійснення територіальними громадами своїх функцій (вічева демократія, Магдебурзьке право), ефективна виборча та судова системи, традиційні для українця відносини в сфері власності та умови реалізації праці, рівноправність релігійних конфесій, повага до інших народів та культур. Протиріччя, що виникали між різними верствами населення, мали природний та еволюційний характер, сприяли вирішенню суспільних проблем і були за своєю сутністю тотожні до аналогічних процесів в країнах Європи.

Цей комплекс ознак українського суспільства періоду вільного розвитку відповідає республіканському типу суспільно-політичного устрою.

Розділення України в XVII ст. було спричинене її стрімким розвитком, що не відповідав змісту геополітичних інтересів східних, південних і західних сусідів. Колоніальні адміністрації нав’язували власні, чужі українському суспільству механізми управління і внутрішнього функціонування. З набуттям Україною незалежності сутність цих механізмів не змінилася. В результаті цього сьогодні маємо основну проблему країни – невідповідність чужих принципів формування та функціонування державних і суспільних інститутів тому світобаченню, яке властиве українському суспільству і проявляється у формі протестів – Майданів.

2 Актуальний план вирішення проблем (“рецепт”)
Запорукою побудови успішного суспільства і держави є відповідність суспільних та державних механізмів країни світобаченню її громадян, їх уявленням про справедливу та ефективну владу.

Тому в основу нового суспільно-політичного устрою країни слід покласти спільні для всього суспільства принципи та цінності, історично, протягом століть, сформовані на цій території в часи функціонування єдиного українського суспільно-економічного і культурного простору - до Переяслава.

Викладені вище принципи організації суспільства і держави грунтуються на теоретичних розробках відомих вчених (Дугласа Норта, Френсіса Фукуями, Ернандо де Сото, Елеонор Остром та інших).

Традиційні погляди і бачення українського суспільства є найближчими до республіканської моделі відносин суспільства з державою. Саме така модель закріплена конституційно (ключові статті 5 і 13 Конституції) і потребує практичної реалізації в законодавстві і в правилах суспільного життя.

Проблемою сьогоднішнього устрою України є доступ депутата і чиновника до всіх видів ресурсів у поєднанні з безконтрольністю і безкарністю. Структура держави організована таким чином, що представницькі і виконавчі органи влади самі формують інші державні структури, які мають завданням контролювати своїх фундаторів, а на стосунки між ними суспільство не має жодного впливу. Тобто суспільство за своїм характером є республіканським, а влада з 1654р. і до сьогодні представляє колоніальну адміністрацію і функціонує за типом азійської середньовічної деспотії.

Проект групи НС передбачає заміщення існуючої представницької демократії на реально підконтрольну суспільству представницьку демократію, застосування принципу “Закон один для всіх”, гармонізацію принципів формування та механізмів функціонування загальнодержавних наглядових інституцій (зокрема Конституційного Суду, наглядової за функціонуванням судочинства установи, Центральної виборчої комісії тощо) з принципами реалізації влади, закладеними в статті 5 Конституції України.

Новий суспільно-політичний устрій України на основі ідеології республіканізму досягається шляхом зміни суспільних відносин та системи формування і функціонування влади через впровадження нового правового регулювання чотирьох ключових інститутів держави (місцеве самоврядування, виборча, судова та правоохоронна системи) і двох визначальних інститутів суспільства (функціонування праці та функціонування власності).

Нижче подано концептуальні описи моделей зазначених ключових інститутів нового суспільно-політичного устрою України

Для практичної реалізації вищенаведеного група НС здійснила ряд заходів щодо поширення в суспільстві ідеї зміни політичної системи влади. Серед них Регіональний круглий стіл у Львові у вересні 2012 року спільно з учасниками Ініціативної групи “Перше грудня” (п. п. І. Юхновський. М. Маринович), публікація “До засад Третьої української республіки” 02.10.2013р., ряд семінарів і зустрічей за тематиками “Реформування місцевого самоврядування”, “Зміна системи функціонування праці”, “Соціальна доктрина церкви” (роль церкви у відносинах суспільства і держави).

3. Нові моделі функціонування ключових інститутів держави і суспільства (“план лікування”)

3.1. Стосунки суспільства і держави на рівні місцевого самоврядування.
В основі концепції нової політичної системи є наступна модель місцевого самоврядування.

Сьогодні в Україні місцеве самоврядування є завуальованою формою радянської системи формування і функціонування місцевої влади. Цій системі, крім іншого, властиві спокуса заволодіння суспільним майном чи коштами в поєднанні з безкарністю, оскільки механізми покарання формуються і застосовуються самими суб’єктами владних повноважень. Управлінці, які уособлють державну владу на місцевому рівні, призначаються чиновниками вищого рівня і їм підпорядковані, рішення про перевибори органів та посадових осіб місцевої влади приймаються на найвищому державному рівні, діюча бюджетна система обмежує можливості громад шляхом надмірного вилучення коштів. Така система влади не відповідає сутності статей 5 і 13 чинної Конституції України, згідно яких джерелом влади і власником національних ресурсів є народ.

Пропонується покласти в основу суспільно-політичного устрою природнє, закріплене Конституцією право територіальних громад (в подальшому – ТГ) формувати органи місцевої влади, механізми контролю за ними і механізми стосунків з представниками держави на районному рівні. Формування державних інститутів включно до найвищого рівня, здійснюється за принципом субсидіарності, тобто на вищий рівень влади передаються тільки ті функції і повноваження, які не можуть бути реалізовані на нижчому рівні. У НАС ОКУПАЦІЙНА СИСТЕМА ВЛАДИ

Схематично нова модель місцевого самоврядування може бути проілюстрована наступним чином (див. на фото).

Реалізувати нову модель місцевого самоврядування пропонується через прийняття спеціального закону “Про територіальні громади”, яким, зокрема, визначити: процедуру оформлення правосуб’єктності ТГ та зміст типового Статуту ТГ; спосіб формування владних структур знизу вгору за принципом субсидіарності; роль і місце активних громадян та їх об’єднань в реалізації місцевого самоврядування, контролі за його функціонуванням та взаємодією з представниками держави.

Проектом пропонується обирати/відкликати голову ТГ на підставі закону без участі представницьких та виконавчих органів влади вищих рівнів з фінансуванням виборчого процесу за кошти ТГ.

При цьому участь політичних партій у місцевих виборах (до рівня районної ради включно) не передбачається. У НАС ОКУПАЦІЙНА СИСТЕМА ВЛАДИ

З частини голів ТГ у визначеному законом порядку формується районна рада (РР). До повноважень РР належить внесення та розгляд кандидатур на посади керівників місцевого рівня, які уособлюють державу (керівник районної поліції правопорядку, прокурор району, голова місцевого суду), їх призначення та відкликання. Паралельний контроль за діяльністю зазначених представників держави в районі здійснює представник Президента в області.

Скарги на неналежне виконання державними управлінцями своїх посадових обов’язків подаються громадянами, організаціями через голів ТГ до РР з реєстрацією та публічним доступом. За результатами розгляду цих скарг (з участю громадських активістів) приймаються рішення про звільнення.

Участь ТГ у формуванні державного бюджету здійснюється на солідарних засадах, при цьому фінансування потреб ТГ є пріоритетними.

Податок на доходи фізичних осіб сплачується не за місцем праці, а за місцем реального проживання та використання інфраструктури життєзабезпечення (дошкільний заклад, школа, фельдшерський пункт, дорога).

Пропонована організація місцевого самоврядування вирішує ряд проблем, зокрема:

- ліквідує корупцію вертикальних призначень представників держави в районі;
- унеможливить застосування “телефонного права”;
- створить умови для контролю ТГ за використанням всіх природних і бюджетних ресурсів;
- надасть громадським активістам практичні інструменти впливу на роботу державних інститутів на місцях;
- відкриє доступ до влади для відповідальних громадян;
- різко зменшить корупцію у виборчих процесах.

Названі позитиви дозволяють подолати відчуженість громадянина від держави та реалізувати сутність ст.ст. 5 і 13 Конституції України в усіх сферах суспільного життя. Неухильне виконання закону стає особистим інтересом представника держави і гарантією його перебування на посаді.

3. 2. Виборча система
Діюча виборча система зберігає основні негативні риси радянської системи. Ніби-то незалежна ЦВК фактично є в підпорядкуванні влади, результати виборів залежать не від волі виборців, а від виборчих технологій і законодавства, котрі формуються і застосовуються владою.

Це створює можливості для масштабної політичної корупції, торгівлі голосами виборців, обмежує права громадян, які не належать до тієї чи іншої політичної партії, неадекватно відображає уявлення громадян про справедливу представницьку владу, не передбачає практичних механізмів відкликання обраних осіб, підриває довіру суспільства до представницької влади. Відтак суспільство втрачає інтерес до виборів і формування влади.

Для забезпечення інтересів українського суспільства в сфері формування і функціонування представницьких органів Проектом пропонується:

- встановити, що базовим рівнем місцевого самоврядування є місцева територіальна громада, а базовим рівнем структур державної влади є район. Формування представницької та виконавчої влад на цих рівнях відбувається без участі партій;
- ліквідувати інститут депутатів районної ради і встановити, що районна рада формується з числа голів ТГ;

- виключити будь-яке втручання партій, представників Президента, інших державних структур в процес виборів голів ТГ і формування районних рад;
- встановити практичний механізм відкликання обраних осіб будь-якого рівня з вичерпним переліком підстав, в тому числі з причини втрати довіри;
Нова модель виборчої системи детальніше буде розроблена відповідною експертною групою і опублікована в наступних виданнях брошури.

3. 3. Судова система
Нова модель судової системи буде розроблена відповідною експертною групою і опублікована в наступних виданнях брошури.

3. 4. Правоохоронні органи
На даний час правоохоронні органи підпорядковані політичним структурам центральної влади, а суспільство не має впливу на їх поточне функціонування. Така система не забезпечує належного виконання функцій структурними підрозділами і приводить до безкарності посадових осіб.

Принципи, якими у своїй роботі керуються навіть реформовані, тепер поліцейські структури, залишися за своєю сутністю пострадянськими.

Незважаючи на декларовану в законодавстві презумпцію невинуватості, в діяльності правоохоронних органів спостерігається тенденція до практичного використання презумпції винуватості щодо громадянина. Вертикальна структура органів правопорядку є джерелом корупції, телефонного права, негативної селекції кадрів.

Єдине керівництво в особі начальника підрозділу всіма аспектами опертивно-розшукової, слідчої, патрульно-постової та дозвільної роботи створює можливості адміністративного впливу і зловживань, є джерелом протирічччя між процесуальною незалежністю слідчих і порядком проходження ними служби в правоохоронних структурах..

Для забезпечення інтересів українського суспільства в сфері охорони прав громадян Проектом пропонується:

- розмежувати функції кримінальної поліції та поліції забезпечення правопорядку відповідно до нового розподілу повноважень центральних і місцевих органів влади щодо забезпечення правопорядку і боротьби із злочинністю;
- вилучити слідчі підрозділи із структури правоохоронних органів і підпорядкувати їх Міністерству юстиції;
- вилучити у МВС функції, не пов’язані із забезпеченням правопорядку і які можуть виконуватися цивільними структурами;
- встановити механізми впливу територіальних громад (районних рад) на призначення (відкликання) керівників районних підрозділів поліції правопорядку;
- спеціальні силові підрозділи швидкого оперативного реагування всіх правоохоронних органів передати в підпорядкування Національній гвардії, що забезпечить недопущення протистояння між силовими підрозділами різних правоохоронних органів між собою та попередить можливості провокування політичної кризи;
- залишити за прокуратурою лише функції представлення в суді державного звинувачення та захист інтересів вразливих категорій населення.

3. 5. Функціонування праці.
Будь-яка праця при її реалізації в економіці створює нову вартість, з якої частина у вигляді податків і зборів використовується державою для забезпечення функціонування самої держави, а друга частина залишається у власності і розпорядженні працюючого. Залежно від співвідношення між цими частинами маємо ту чи іншу систему перерозподілу праці.

Діюча в Україні система перерозподілу праці передбачає задоволення державою тих потреб людини, які в українському суспільстві - родинному за типом соціального устрою - є функціями сім'ї, родини та громади. Відібравши функції в цих, більш низових порівняно з державним, рівнів суспільної організації, держава відібрала в них ще й кошти на їх виконання і поставила працівника в тотальну залежність від себе, звівши реалізацію праці до примітивного відтворення робочої сили і життя “від зарплати до зарплати”.

Суміщення податків та внесків у фонди суспільного споживання сутнісно копіює систему реалізації праці часів соціалістичного минулого, коли в суспільстві приватна власність не існувала і всі можливі надлишки реалізованої праці вилучалися на потреби створення «соціалістичної власності».

Не відповідає суспільним інтересам чинна на сьогодні в Україні солідарна система пенсійного забезпечення. Через пенсійний фонд значна частина заробленого вилучається з доходів особи, відтак ці кошти не можуть бути вчасно використані на створення активів за пріоритетами родини і стати її приватною власністю. Більше того, якщо особа не доживе до пенсії або нетривалий час нею скористається, - для родини ці кошти пропадають.

Існуючий в Україні неефективний перерозподіл реалізованої праці показово ілюструється наступним розрахунком:

Приймаємо, що працівник працює за 300 грн/день. (за місяць це 6000 грн.)
Купуючи товари (послуги) на ці 300 грн, він заплатить ПДВ 16,6% з цієї суми, тобто 50 грн.,тобто реально працівник отримує 250,00 грн. (зарплата-нетто).
Але роботодавець йому тих 300 грн в день не виплатить, поки не заплатить всі податки (зобов’язання), що з ними пов'язані.
Сума, яку роботодавець повинен закласти в ціну товару (послуги), щоб, продавши їх, виплатити працівникові 300 грн., становитиме:
1. ПДФО 65,85 грн. (300/0,82=365,85 в нарахування; після сплати ПДФО - на руки 300 грн).
2. На ці 365,85 грн нарахованих коштів він мусить нарахувати 22% ЄСВ тобто 80,49 грн.
3. Разом вже 446,34 грн.
4. На ці кошти роботодавець нараховує ПДВ за ставкою 20%: 446,34х0,2=89,27 грн
5. В сукупності сума податків складає 65,85+80,49+89,27=235,61 грн
Додаємо їх до того ПДВ , що працівник залишить в магазині (50,00 грн) і отримуємо: 285,61 грн податків при реально отриманій зарплаті-нетто 250,00 грн
Отже, РАЗОМ ПОДАТКИ І ВНЕСКИ СКЛАДАЮТЬ 114% від реально отриманої працівником вартості реалізованої праці, тобто із загальної суми заробленого вилучається понад 53 %

Практика більшості розвинутих успішних держав і економічна наука стверджують, що рівень сукупного вилучення коштів (у вигляді податків і внесків) із загальної суми заробленого не повинен перевищувати 30%

Деформований в Україні перерозподіл реалізованої праці є причиною негативних явищ в економіці: тінізація, квазізобов'язання, незабезпеченість національних грошей (монетарна інфляція), постійне нарощування боргів в економіці, відсутність внутрішнього ринку через недостатність платоздатного попиту.

Наслідками цього є численні суспільні негативи: порушення моральних засад у відносинах обміну через потребу маніпуляцій на всіх рівнях функціонування суспільства, корупція, зубожіння населення, майнове розшарування та схильність до популізму, чутливість населення до маніпуляцій з боку держави («соціальні ініціативи» різних влад), соціальна необлаштованість. Суспільство і держава слабшають, втрачають конкурентність, є реальна загроза національній безпеці України.

Така система суперечить прийнятим (сформованим історично) нормам українського суспільства, була і залишається джерелом подвійної моралі

Для забезпечення інтересів українського суспільства в сфері функціонування праці Проектом пропонується зокрема: - обмежити рівень сукупного вилучення державою грошового еквіваленту реалізованої громадянином праці до 30%;
- замістити діючу солідарну систему пенсійного забезпечення страховою;
- встановити можливість успадкування пенсійних відрахувань у страховій системі пенсійного забезпечення.

3. 6. Функціонування власності.
В 1917 році більшовиками була заборонена приватна власність на засоби виробництва (в т.ч. і на землю) і ліквідоване саме поняття приватної власності.

Після 1991 року приватизаційні процеси в Україні були організовані так, що набути у власність засоби виробництва могли тільки особи, які володіли тіньовим капіталом або перебували при владі.

Сьогодні в Україні 90% промислового капіталу належить декільком олгархічним сім’ям і лише 10% знаходиться під контролем решти суспільства. Процес концентрації капіталу продовжується за рахунок об’єктів малої приватизації, чим унеможливлюється становлення середнього класу. Такий дисбаланс власності породжує монополізацію політичної влади, що проявляється у формуванні складу парламенту, створенні та утриманні політичних партій, нав’язуванні вигідних олігархам правил у стосунках суспільства і держави.

Ця концентрація власності в одних руках є результатом несправедливого і недосконалого приватизаційного законодавства, яке допускало формально заборонені законом купівлю і продаж приватизаційних сертифікатів, використання коштів для приватизації без декларування їх походження. Законопослушна переважна більшість суспільства реально опинилася поза приватизаційними процесами.

Така приватизація створила умови для легалізації злочинного, тіньового та комуно-партійного капіталу, що обумовило появу олігархів, монополізацію економіки та влади і використання власності всупереч інтересам суспільства (комерціалізація виборчих процесів, уникнення оподаткування через офшорні зони).

Таким чином існують три юридичні підстави для перерозподілу власності, набутої при “великій” приватизації:

1. Безперешкодний продаж-купівля ваучерів (всупереч існуючому законодавству).

2. Відсутність декларування походження коштів, за які купувалися ваучери (можливість легалізації тіньового і злочинного капіталу).

3. Використання набутої при приватизації власності проти інтересів суспільства (офшори, політичні, соціальні, екологічні та інші наслідки).

Забезпечити інтереси українського суспільства в сфері функціонування власності у Проекті пропонується шляхом повернення більше 50% олігархічної власності під контроль суспільства та розмежування влади і власності на основі реальних механізмів контролю і відповідальності наступним чином:

- визначити принципи надбання власності та переходу права власності в суспільно легітимний спосіб;
- виключити можливості втручання влади у функціонування об'єктів приватної власності;
- встановити критерії віднесення власності до категорії “олігархічна” і провести оцінку використання такої власності з точки зору інтересів суспільства;
- оптимізувати структуру власності (переведення у приватну власність об'єктів державної та комунальної власності, функціонування яких є неефективним для суспільства чи громади);
- забезпечити прозорість і ефективність використання державної власності;
- запровадити обов’язкову реєстрацію прав власності з відкритим і загально-доступним реєстром об’єктів власності;
- обмежити функціонування суспільно значущої монопольної власності через антитрестівські закони;

Обов’язковими засадами процесу врегулювання відносин у сфері функціонування власності є відсутність терміну давності щодо перегляду результатів “великої” приватизації та повернення капіталів з офшорних зон у вигляді інвестицій в економіку України.

Пропонована модель функціонування власності створить основу для гармонійних і справедливих відносин власності, дасть можливість для становлення і розвитку середнього класу, забезпечить зростання економіки.

4. Засади забезпечення відповідності процесу змін суспільно-політичної системи духу і букві Проекту (“профілактика”)
Автори пропонують здійснити реалізацію цього Проекту через організацію суспільно-політичного Руху, метою якого буде поширення в суспільстві ідеї зміни політичної системи формування і функціонування влади в Україні. Інструментом досягнення зазначеної мети автори бачать політичну Партію з відповідною ідеологією та програмою.

Численні, але безрезультатні, намагання за останні чверть століття вирішити суспільні проблеми іншими способами породили міф про недолугість і неспроможність народу України. На противагу цьому, Проект грунтується на переконанні у спроможності активної частини українського суспільства практично і успішно втілити ідеї республіканізму в модель нового суспільно-політичного устрою країни.

Сутністю Проекту є повернення ролі активної частини суспільства як рушійної сили суспільних процесів і перетворень, що мало місце до Переяслава у формі Магдебурзького права, вічевої демократії, копного судочинства тощо. В Проекті нівелюється ординська роль лідера майбутнього Руху чи Партії як доброго, справедливого царя, вождя, гетьмана, провідника - йому відводиться роль координатора, диригента процесом втілення активною частиною суспільства нового супільно-політичного устрою

Для конкретизації окремих положень Проекту і розробки відповідних законопроектів передбачено створення експертних груп з числа спеціалістів у тих сферах суспільного життя, які регулюються ключовими інститутами держави і суспільства.

З метою гарантування реалізації сутності Проекту, попередження спроб очолити Проект для його нейтралізації автори вважають за доцільне всім учасникам Проекту дотримуватися наступних концептуальних засад:
- організаційним і керівним принципом на всіх етапах реалізації Проекту є підпорядкування не лідеру, а ідейним положенням Проекту;
- діяльність членів Руху і Партії грунтується на усвідомленні мети, способів і механізмів її досягнення. Всі відчувають себе учасниками загального процесу формування нового суспільно-політичного устрою, мотивуються не вказівками зверху, а особистим переконанням і вірою в Проект;
- всі учасники Руху (в тому числі автори Проекту і засновники) та члени Партії є рівними один перед одним;
- реалізацію цього проекту може здійснювати така політична партія, ідеологія і програма якої відповідає сутності Проекту. ЖЖЖ ;
- всі органи, що створюються в ході реалізації Проекту, створюються відкрито, публічно, за простими, зрозумілими процедурами;
- фінансуванні суспільно-політичного Руху і відповідної Партії здійснюється виключно на засадах прозорості (будь-які кошти, майно, матеріальні і нематеріальні цінності, спрямовані на діяльність Руху і Партії, відображаються на загальнодоступних інформаційних ресурсах);
- членство в Русі є виключно індивідуальним. Членом Руху може бути активний громадянин України, який фактично проявив себе у суспільному та громадському житті.

Підготовлений групою “Народний суверенітет”

РУНА - РЕВОЛЮЦІЯ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ•30 ГРУДНЯ 2016 Р.


Перегляди: 1109

Коментарі

Увага! Редакція сайту не несе відповідальності за висловлювання користувачів сайту, залишені ними у коментарях. За зміст коментаря відповідає його автор.

Facebook
ВКонтакте

Ще нема

КОМЕНТУВАТИ

Маєте що додати, заперечити чи прокоментувати? Пишіть за допомогою форми під цим абзацом. Переконливо просимо ознайомитись з Правилами розміщення коментарів.


Підпис (обов'язково):
e-mail (бажано):
Антиспамове поле. Введіть маленькими українськими літерами
назву поточного місяця (січень, лютий, березень...; обов'язково)
:
Пароль (для зареєстрованих):

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET  
© Володимир Дужич (ідея, графічний дизайн), тел. +38 099 0000493, kivertsi_on-line@ukr.net
© zeppelin (веб-дизайн, програмування)