Місцеві новини • 19-08-15 р. |
Перегляди: Today_and_all_counter |
При ЦДЮТ діятиме школа раннього розвитку дитини «Пізнайко» (Батьківські збори відбудуться 20 серпня о 17.00 в актовому залі ЦДЮТ)
При Ківерцівському районному ЦДЮТ з 15 вересня 2015 року функціонуватиме школа раннього розвитку «Пізнайко».Батьківські збори відбудуться 20 серпня 2015 року о 17.00 в актовому залі ЦДЮТ (вул. Киричука, 1).
Контактні телефони для довідок : 0997267784; 2-18-82.
Концепція створення школи раннього розвитку «Пізнайко»
У період глибоких соціально - економічних змін в Україні особливої актуальності набуває проблема модернізації освіти, одним з напрямків якої є створення навчальних закладів нового типу. Саме з цією метою виникла педагогічна ідея створити при Ківерцівському ЦДЮТ школу раннього розвитку «Пізнайко». Адже такий модернізований тип школи, де з дитиною чи з групою дітей займаються висококваліфіковані спеціалісти, користується нині великою популярністю серед громадськості. Не є винятком і наші ківерчани, які турбуються та мріють про гармонійний розвиток своїх малюків. Новою тенденцією сучасних батьків стало бажання дати дитині особливе виховання: закласти основи розумового розвитку на базі генетичного потенціалу, основи успішності, талан-ту, винятковості. І саме функціонування школи раннього розвитку забезпечить якісно новий підхід у навчанні та вихованні дітей 4-6 річного віку.
Концептуальна ідея, мета, ціль та головний принцип діяльності школи раннього розвитку «Пізнайко»
Концептуальна ідея: створити громадську, усуспільнену з індивідуальним нестандартним навчанням школу, яка буде закладати основи для саморозвитку та самоствердження особистості. Школу, що готуватиме нову людину – грома-дянина України з національною самоповагою, самосвідомістю та високою патріотичністю.
Основна мета: створити умови для формування та самореалізації особистості дитини відповідно до її здібностей, інтересів та соціального замовлення суспільства. Навчити малюка мислити, діяти, працювати, творити, проявляти свою людську гідність, успішно реалізувати свої реальні й творчі можливості в майбутньому при переході до початкової школи.
Пріоритетний принцип : інтерактивний зв’язок дітей, педагогів, батьків; ви-ховання шанобливого ставлення до оточуючих; повага до особистості малюка.
Основи навчально - виховного процесу
Діяльність школи раннього розвитку базуватиметься на виконанні навчальної програми, яка передбачатиме принципи комплексного підходу до гармонійного розвитку дитини. Зміст програми буде направлений на швидке та ефективне запам’ятовувння необхідної інформації, на розвиток окоміра, сенсомоторики, тектильних відчуттів, загальної і дрібної моторики, мовленнєвого апарату, мо-ви і слуху, комунікативних навичок, художньої творчості. Програма буде спрямована на вивчення англійської мови, розвиток зв’язного мовлення, математики, формування навичок декоративного та образотворчого мистецтва, хореографії, вокалу, заняття з психологом. Для малюків основним видом діяльності є гра, тому програма будуватиметься через її призму: пізнання навколишнього світу, ознайомлення з новими поняттями, явищами, збільшення словникового запасу, набуття досвіду соціального спілкування. Програма міститиме в собі інтелектуальні завдання, що формуватимуть звичку думати, приймати рішення, робити вибір, справлятися з труднощами.
Заняття проводитимуться за розділами:
1. Вчимося спілкуватися: розвиток мовлення та психічної адаптації.
2. Граматика та навчання читання.
3. Математика, логіка , конструювання.
4. Англійська мова.
5. Художня творчість.
6. Спортивно-музичні заняття.
Очікувані результати
Дитина повинна знати:
- своє прізвище, імґя та по батькові, як звати батьків, ким вони працюють, домашню адресу і телефон;
- в якому місті (селі), країні вона живе; знати інші країни світу;
- знати правила поведінки в громадських місцях і на вулиці;
- знати правила спілкування;
- назви найпоширеніших рослин, тварин, комах, розрізняти звірів, птахів і риб, відрізняти диких тварин від домашніх, дерева від чагарників, фрукти - від ягід і овочів;
- орієнтуватися в часі, знати час доби, пори року, їх послідовність, скільки місяців у році, днів у місяці, днів у тижні, дні тижня;
- мати уявлення про природні та погодні явища;
- основні кольори;
- поняття «право-ліво»;
- назви популярних видів спорту, найпоширеніші професії, основні правила дорожнього руху і дорожні знаки;
- прізвища відомих письменників і поетів;
- букви, читати по складах; знати цифри від 0 до 9;
- поняття «більше-менше-порівну »;
- знати знаки +, -,=, >, <;
- прості геометричні фігури;
- своє ім’я, прізвище на англійській мові;
- англійську абетку;
- свою адресу, країну на англійській мові;
- елементи культури та традиції англійців;
- азбуку елементарної теорії музики;
- розрізняти музичні лади (мажор, мінор);
- правила позицій рук, ніг;
- основні рухи народного танцю;
- уявлення про надання першої медичної допомоги. Знання про те, як поводитися з йодом, зеленкою, бинтом і так далі.
Дитина повинна вміти:
- розповісти, чим вона любить займатися;
- знаходити зайвий предмет у групі, додавати до групи відсутні предмети;
- розповідати, чим схожі або відрізняються ті чи інші предмети;
- групувати предмети за ознакою і називати його;
- відновлювати послідовність подій (що було спочатку, потім);
- розкладати картинки у правильній послідовності;
-знаходити 10-15 відмінностей на двох схожих картинках;
- точно копіювати простий візерунок;
- запамґятати пропозицію з 5-6 слів і повторити;
- писати графічні диктанти («одна клітина вгору, дві клітини вліво, дві клітини вниз, одна клітина вправо»);
- бачити клітинки і точно вести за ними малюнок;
- писати друковану літеру за зразком;
- проводити прямі лінії;
- «бачити» рядок и писати в ньому;
- вимовляти всі звуки рідної мови;
- говорити тихо - голосно - тихо, міняти темп мови: швидко - поволі – швидко;
- відрізняти букви від звуків, голосні від приголосних;
- знайти потрібну букву на початку, середині і наприкінці слова;
- підбирати слова на задану букву;
- ділити слова на склади;
- читати поскладах;
- складати слова зі складів;
- узгоджувати слова в роді, числі і відмінку;
- переказувати знайомі казки і розповіді;
- складати розповіді та казки за картинками;
- читати пропозиції з 4-5 слів і розуміти прочитане;
- читати напамґять вірші, розповідати казки;
- вести діалог, логічно відповісти на поставлені питання, грамотно ставити запитання;
- складати аплікації з геометричних фігур;
- вирішувати прості логічні та арифметичні задачки, головоломки і ребуси, відгадувати загадки;
- вміти рахувати від 1 до 10 і назад, відновлювати числовий ряд;
- рахувати до 20 і навіть до 100 (враховуючи здібності дитини);
- збільшувати/зменшувати кількість предметів;
- виконувати дії додавання та віднімання, розвґязувати приклади, користуючись картками з цифрами і знаками (в межах 10);
- порівнювати числа, встановлювати рівність з нерівності; формувати поняття про пару;
- порівнювати предмети за довжиною, шириною і висотою;
- ділити предмет на дві/три/чотири рівні частини ;
- копіювати зі зразка геометричні фігури;
- вимовляти англійські звуки;
- розрізняти мовлення іноземною та рідною мовами;
- вітати одне одного, прощатися на англійській мові;
- рахувати в межах 10 на англійській мові;
- читати напам’ять вірші,співати пісні англійською мовою;
- висловлювати прохання англійською мовою;
- вести простий діалог на англійській мові;
- правильно тримати ручку, олівець, пензлик;
- уміти креслити пряму лінію;
- обводити по контуру малюнок, не відриваючи олівця від паперу;
- малювати по клітинках і точках; домалювати відсутню половину симетричного малюнка;
- продовжити штрихування малюнка;
- акуратно зафарбовувати малюнок, не виходячи за контури;
- вирізати з паперу;
- охайно клеїти;
- малювати як окремі зразки, так і сюжетні малюнки;
- виготовляти аплікації, найпростіші композиції, виліплювати різні форми та фігури;
- правильно і чітко вимовляти слова пісні;
- співати чисто та злагоджено в унісон, з супроводом і без нього;
- легко та пластично рухатись;
- погоджувати рухи з музикою;
- відчувати характер музики її темп;
- виконувати основні рухи класичного танцю;
- виражати свої думки і почуття;
- вступати в спілкування з дорослими, з учителями і з однолітками;
- правильно сприймати ситуації уроку, правильно сприймати справжній сенс дій учителя, його роль;
- бути членом дитячого суспільства і спільно діяти з іншими дітьми.
Результатом програми школи раннього розвитку «Пізнайко» має бути сформоване бажання дітей вчитися, пізнавати, творити, яке забезпечить гармоній¬ний перехід до початкової школи, а згодом - долучення вихованців до когорти обдарованих гуртківців ЦДЮТ. Школа «Пізнайко» повинна стати школою самореалізації та самовизначення особистості, школою життєтворчості та полікультури, школою цілерозуміння та пізнання світу.
Дитина - це квітка. Саме від всіх нас, педагогів ЦДЮТ, залежить, чи стане доля дитини квітучим садом. Необхідно кожному прикласти максимум зусиль до нелегкого, але приємного процесу - плекати людину, творити її майбутнє. Сподіваємося, що розвивальні заняття, дидактичні ігри, інтегровані завдання та навчання у цікавому форматі допоможуть дошкільнятам розкрити свій природний потенціал і стати справжніми громадянами рідної України.
Переглянути PDF-документ
Архів новин |
- 2017 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень
- 2016 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2015 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2014 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2013 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2012 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2011 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2010 рік: серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
Коментарі
Увага! Редакція сайту не несе відповідальності за висловлювання користувачів сайту, залишені ними у коментарях. За зміст коментаря відповідає його автор.
-
- ВКонтакте
-
Ще нема
КОМЕНТУВАТИ
Маєте що додати, заперечити чи прокоментувати? Пишіть за допомогою форми під цим абзацом. Переконливо просимо ознайомитись з Правилами розміщення коментарів.