Місцеві новини • 12-11-14 р. |
Перегляди: Today_and_all_counter |
Начальнику ківерцівської податкової та колективу треба добряче задуматись... (ківерчанин попереджає-застерігає податківців від злочинного шахрайства)
Ківерцівська об’єднана державнаподаткова інспекція
Головного управління
Міністерства доходів і зборів у Волинській області
вул. Воїнів-Інтернаціоналістів, буд.1
м. Ківерці , Волинської області
Громадянина України
Ххххх ххххх ххххххх
Хххххх хххххх хххххх
Повідомлення
Місцеві податки і збори є джерелом фінансування місцевого бюджету Територіальної громади міста Ківерці, який є власністю Територіальної громади міста Ківерці, відповідно до ст.140 -143 Конституції України.
У звґязку з цим, до Управління Державної Казначейської Служби України у Ківерцівському районі Волинської області мною було зроблено запит про рахунки Територіальної громади м. Ківерці в Управлінні Державної Казначейської Служби України у Ківерцівському районі Волинської області.
З листа №01-22/2927 від 31.11.2014р. стало відомо, що Управлінням Державної Казначейської Служби України у Ківерцівському районі Волинської області не відкривались рахунки Територіальної громади м. Ківерці і що Територіальна громада м. Ківерці не перебувала на розрахунково-касовому обслуговуванні в даному управлінні 2009 - 2014 р.р., ( копія листа №01-22/2927 від 31.11.2014р. Управління Державної Казначейської Служби України у Ківерцівському районі Волинської області додається).
Крім того, згідно змісту листа №01-22/2927 від 31.11.2014р. кошти місцевого бюджету Територіальної громади м. Ківерці перераховуються на рахунки осіб , які жодного відношення не мають до Територіальної громади м. Ківерці , а деякі з них взагалі є фіктивними.
Таким чином, Ківерцівська об’єднана державна податкова інспекція Головного управління Міністерства доходів і зборів у Волинській області у незаконний спосіб перераховує кошти платників до місцевого бюджету Територіальної громади м. Ківерці на рахунки фіктивних юридичних осіб, що є фактично пограбуванням Територіальної громади м. Ківерці.
На підставі вищенаведеного, керуючись Хартією місцевого самоврядуванні та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Припинити незаконний перерахунок коштів місцевого бюджету, які є власністю Територіальної громади м. Ківерці на рахунки невідомо ким утворених і зареєстрованих фіктивних юридичних осіб .
2. Забезпечити повернення вже перерахованих на рахунки цих осіб коштів та належне зберігання майбутніх надходжень місцевого бюджету, які є власністю Територіальної громади м. Ківерці.
3. Забезпечити перерахування коштів платників до місцевого бюджету, які є власністю Територіальної громади м. Ківерці, виключно на рахунки Територіальної громади м. Ківерці, відкриті у відповідних органах Державної Казначейської Служби України у порядку встановленому законом.
У разі створення рахунків місцевого бюджету , які є виключно публічною власністю Територіальної громади м. Ківерці у відповідних органах Державної Казначейської Служби України у порядку встановленому законом, прошу мені повідомити.
Додаток:
1. Копія листа №01-22/2927 від 31.11.2014р. Управління Державної Казначейської Служби України Ківерцівському районі Волинської області - 1 арк.
Громадянин України
xxxxxx xxxxxx xxxxxx
“ 07 ” листопада 2014р.
На фото - вкрай цікава громадськості офіційна відповідь на запит Рімми Білоцерківської.
Архів новин |
- 2017 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень
- 2016 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2015 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2014 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2013 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2012 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2011 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2010 рік: серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
Коментарі
Увага! Редакція сайту не несе відповідальності за висловлювання користувачів сайту, залишені ними у коментарях. За зміст коментаря відповідає його автор.
-
- ВКонтакте
-
13/11/14
Шановний громадянин! Згідно ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні", інтереси територіальної громади представляє міська рада, яка обрана виборцями міста. А тому рахунки відкриті не на фіктивних юридичних осіб, а на законний орган місцевого самоврядування. Ніякої корупції в цьому немає. Так що не уявляйте себе таким розумним. А щодо територіальної громади, то в Ківерцях вона не зареєстрована як юридична особа, не має свого статуту ( і така практика по всій Україні), а тому і не може мати свої рахунки. А щоб територіальна громада мала свій статут, то ініціюйте це питання в міській раді. Будьте активними. Чи ви думаєте, що ваша громадянська позиція заключається тільки у критиці і вишукуванні недоліків у роботі?
Лариса
13/11/14
Повноваження територіальної громади
Повноваження територіальних громад в Україні визначаються статтею 143 Конституції України:
Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності; затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку і контролюють їх виконання; затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання; встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону; забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.
Таким чином, повноваження територіальної громади згідно з Конституцією України поширюється на всі питання місцевого значення.
Згідно з Постановою “Про затвердження Положення про загальні збори громадян за місцем проживання в Україні” від 17.12.2003 року до компетенції зборів належить (Ст. 6 Положення, п. 6) обрання громадських комітетів і рад самоврядування. Також, згідно зі ст. 6 Європейської хартії місцевого самоврядування територіальні громади мають можливість визначати свої власні внутрішні адміністративні структури з урахуванням місцевих потреб і необхідності забезпечення ефективного управління.
У сучасній Україні функції та повноваження територіальних громад у нелегітимний спосіб перебрали на себе місцеві ради та виконкоми. Як результат – відсутність будь-якого ефективного контролю їхньої діяльності з боку територіальних громад. А це тягне за собою розквіт корупції у всіх можливих її проявах.
Створення територіальних громад як юридичних осіб публічного права дозволяє територіальним громадам повернути собі функції та повноваження, передбачені Конституцією України.
Sascha
13/11/14
Самое время вспомнить пророческие откровения чиновника времен Майдана, как в воду глядел:
"Ничего... Ничего, я подожду... Майданьте, орите свои идиотские речевки! Хоть лопните от крика «банду геть!» Ничего... Покричите, померзните, залечите синяки от дубинок — и все равно придете ко мне! Вы думаете, вас «банда» накажет, холопы? Азаров? Янукович? Клименко? Вы надеетесь, что за вас заступится Европа? Или Яценюк с Тягнибоком? Ну-ну... Когда это подкладка спорила с пиджаком?
Да мне плевать, о чем там договорятся Верховные: в ЕС или в Россию — на самом деле все останется как было. Я жду вас, революционные вы мои! Я жду вас через месяц — в налоговой, в банке, в ЖЭКе. Я жду вас на каждой таможне и в каждом райотделе, в Пенсионном Фонде и в райадминистрации. Я никуда не исчез - я здесь! Я не пойду на митинг против вас — для этого есть служащие низшего разряда. Всякие там училки-врачилки и эти никак не подыхающие пенсы. А Я жду вас в своем кабинете. В десятках тысяч кабинетов! Я есть везде и мимо вы не пройдете! Ничего, время работает на меня...
Потому что вы идиоты! Какая разница, кто будет президентом? Какая разница, кто будет министром? Не они решают вашу судьбу, а Я! Я! И в кабинет ко Мне вы придете не Майданом и даже не группой, а — поодиночке! И очередь отстоите, и паспорт на входе покажите! И бланки все заполните, как миленькие! И не дай вам бог перепутать цвет чернил... Какая разница, какие будут законы? В моем кабинете один закон — моя воля! И я много лет отрабатывал, как извлечь пользу из любой инструкции... А жаловаться на меня вы пойдете в соседнее здание, в такой же кабинет. И там тоже буду Я!
За что вы там головы под берцы подставляете? На что рассчитываете? Вы же слепые котята, детки! Вы же сами думаете, что без меня не сможете жить! Вы же не требуете главного — что бы у меня отобрать оклад и печать! А пока вы думаете, что моя подпись главнее вашей свободы, что без моего разрешения «жить» — вы живете «незаконно», Я буду делать с вами все, что захочу! Пусть хоть марсиане вас ассоциируют! Это вы, ВЫ, а не я, считаете, что без палки и приказа жизнь станет кромешными джунглями! Вы не верите себе! Даже самостоятельно собравшись на Майдан, даже кормя друг друга без всяких администраторов, вы все равно желаете себе Начальства. Доброго, заботливого, справедливого - но Начальства. И пока вы не будете сами себе хозяевами, вашим Хозяином буду я! А вовсе не Янукович или Арбузов...
Я не отдам то, на что потратил столько усилий — положение во Власти! Я много лет интриговал, унижался, платил и делился, откатывал и кидал что бы занять свое кресло. И теперь я отбиваю из вас то, что потратил на это кресло! Тем более, что вы не против. Вы даже не замечаете, где на самом деле находится Власть! А она не в Кабмине и не у Ахметова. Она даже не у меня в кабинете! Она у вас в голове! Вы сами, сами позволяете мне жить за ваш счет! Потому, что думаете, что без меня вам будет еще хуже. Потому что это вы даете мне мои возможности и полномочия. И не на выборах или Майдане, нет! Каждый раз, когда вы приходите ко мне и покорно стоите в коридоре, когда улыбаетесь мне, робко протягивая бумажку на подпись — вы даете мне Силу! Я питаюсь вашим страхом быть самими собой и жить без меня...
Ничего... Скоро вы придете ко мне на прием. Чем бы ни кончилось это шапито — ничего для вас не изменится. Ну, может быть, я буду улыбаться вам в ответ почаще. Может быть, даже по почкам бить перестану. Я могу переодеться в европейский камзол или в московский тулуп — я не комплексую! Но я найду, как компенсировать эти неудобства... Ведь вы все равно считаете меня вправе управлять вашей жизнью. Регулировать, администрировать, карать и миловать. Вы готовы подчинятся. Вы верите в Закон, в право одних людей жить за счет других и против воли этих других. И готовы за это платить! Сами! Хотя вы и ворчите, но остаться без меня вам до жути страшно. До обморока. Наедине с собой и ответственностью за себя. Вы сами растопчете любого, кто скажет вам, что налоги — это обыкновенный уголовный грабеж. А ведь это так и есть, на самом деле. Вы сами защитите меня. Потому что Государство у вас в голове. Потому что Я — это Вы! Потому, что нельзя быть немного свободным, как нельзя быть наполовину живым! Все — или ничего! Я это знаю точно... И ничего для вас не изменится... Ничего..."
Tania Nia
14/11/14
Статут територіальної громади
Статут – це мала конституція територіальної громади, яка визначає правовідносини у самій громаді та з зовнішнім середовищем. Статут територіальної громади не може суперечити Конституції України та законам України, прийнятим на її основі.
Реєстрація статуту територіальної громади
Прийняття статуту територіальної громади – це компетенція самої територіальної громади. Статут вступає в силу з моменту його прийняття на загальних зборах громади більшістю голосів.
Територіальна громада не зобов’язана реєструвати свій статут. Водночас, для реальної дієздатності громади в сучасних вітчизняних умовах, якщо є така можливість, доречно зареєструвати статут територіальної громади або безпосередньо, або через представницький орган, що затвердив статут територіальної громади в якості регламентуючого документа своєї діяльності.
Що регламентує статут територіальної громади?
В статут територіальної громади громадяни-власники можуть внести будь-які норми, що стосуються безпосередньо їхньої власності.
Статут територіальної громади визначає керівні органи територіальної громади – це голова територіальної громади та виконавчі органи: комітети територіальної громади: громадських представників, присяжних засідателів, тощо. Статутом територіальної громади визначено склад комітетів та їх повноваження.
Статут територіальної громади також може регламентувати процедуру висловлення недовіри радам, головам рад та окремим депутатам.
Також статут територіальної громади може регламентувати процедуру проведення місцевих референдумів.
Зміни до статуту територіальної громади
Зміни до статуту територіальної громади можуть вноситись за потребою на загальних зборах територіальної громади.
Sascha
14/11/14
А невже начальник Киверцивськой податковой xxxxx думати. Йому батько xxxxx посаду xxxxxx xxxxxxx то вин соби видсиджу еться для престижу бо грошей зарплати йому не треба Вин миллионер.
щастя
15/11/14
Дo "Лариса": Конституційні права громадян
На наш погляд, одним із хибних підходів до створення територіальних громад є нехтування статусом громадянина на користь статусу людини. Розділ ІІ Конституції України декларує права, свободи та обов’язки людини і громадянина. На відміну від прав людини, права громадянина, як і його обов’язки, знаходяться у площині його стосунків із державою. У цій статті ми перелічимо права громадян України, гарантовані Конституцією. Зауважимо при цьому, що багато в чому Конституція України не виконується, і це стосується як прав громадян, так і прав людини.
Одна з них -
Стаття 32. Кожний громадянин має право знайомитися в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, установах і організаціях з відомостями про себе, які не є державною або іншою захищеною законом таємницею.
Повноваження територіальних громад в Україні визначаються статтею 143 Конституції України:
Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності; затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку і контролюють їх виконання; затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання; встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону; забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.
У сучасній Україні функції та повноваження територіальних громад у нелегітимний спосіб перебрали на себе місцеві ради та виконкоми. Як результат – відсутність будь-якого ефективного контролю їхньої діяльності з боку територіальних громад.
Sascha
16/11/14
Цей орган місцевого самоврядування є об’єднанням депутатів і діє у відповідності з законом. До громади не має ніякого відношення, її органом не є. Тому автор правий.
ігор
КОМЕНТУВАТИ
Маєте що додати, заперечити чи прокоментувати? Пишіть за допомогою форми під цим абзацом. Переконливо просимо ознайомитись з Правилами розміщення коментарів.