Місцеві новини • 08-11-14 р. |
Перегляди: Today_and_all_counter |
Мер та очолюваний ним апарат міської ради (+ депутати) продовжують порушувати ЗУ, а місцева прокуратура на це не реагує?!
7 листопада на офіційному сайті міської ради оприлюднено наступне оголошення:Про скликання чергової 45 сесії Ківерцівської міської ради шостого скликання
Ківерцівська міська рада повідомляє, що 19.11.2014 року о 09.00 год відбудеться пленарне засідання чергової 45 сесії Ківерцівської міської ради шостого скликання за адресою місто Ківерці, вулиця Шевченка, 14 (сесійна зала).
Секретар ради П.Кочетов
Відповідно до інформації на цьому ж ресурсі депутатам для розгляду запланували аж 5 питань (див. скріншот з сайту від 8.11.14р. 14.00 год). Але й ці питання депутати не мають права розглядати, оскільки вони не були оприлюднені відповідно до ЗУ за 20 днів до розгляду з метою прийняття:
ЗАКОН УКРАЇНИ "Про доступ до публічної інформації"
Стаття 15. Оприлюднення інформації розпорядниками
"...2. Інформація, передбачена частиною першою цієї статті, підлягає обовґязковому оприлюдненню невідкладно, але не пізніше пґяти робочих днів з дня затвердження документа. У разі наявності у розпорядника інформації офіційного веб-сайту така інформація оприлюднюється на веб-сайті із зазначенням дати оприлюднення документа і дати оновлення інформації.
3. Проекти нормативно-правових актів, рішень органів місцевого самоврядування, розроблені відповідними розпорядниками, оприлюднюються ними не пізніш як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття..."
Питання (НА ЖАЛЬ, ПЕВНО, РИТОРИЧНЕ :): чи продовжить й надалі апарат міськради порушувати законодавство України і чи знову долучаться до цього міські депутати І ЧИ НАРЕШТІ ЗВЕРНЕ СВОЮ УВАГУ НА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ ПРОКУРАТУРА РАЙОНУ?
Володимир Дужич
8.11.14р.
Архів новин |
- 2017 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень
- 2016 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2015 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2014 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2013 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2012 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2011 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2010 рік: серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
Коментарі
Увага! Редакція сайту не несе відповідальності за висловлювання користувачів сайту, залишені ними у коментарях. За зміст коментаря відповідає його автор.
-
- ВКонтакте
-
9/11/14
В нас ніхто в державі не хоче звертати увагу на порушення закону чиновниками чи то міська рада, чи то сільська рада. А в результаті ці чиновники нічого не бояться і роблять що хочуть і як хочуть навіть закон для них не указ. Тому що знають, що їм за це нічого не буде.
Нантіна
10/11/14
Дуже шкода, що в мерії нічого не міняється. Ніби й ніякої революції не було. А мер не з тих хто любить щось міняти. (Чи може свідомо не хоче?). Подивіться і послухайте, як проходять сесії. Депутати до жодної з сесій не готові. Стидно слухати на сайті, а як не стидно бути присутнім там, не ознайомленим з матеріалами сесії, депутатам. Поважали б вже себе в кінці кінців. А всі ж хочуть попасти туди ще раз. Працюйте над собою ,депутати!!! Бо крутять вами,як циган сонцем.
Настя
23/11/14
Повноваження територіальних громад в Україні визначаються статтею 143 Конституції України:
Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності; затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку і контролюють їх виконання; затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання; встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону; забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.
Таким чином, повноваження територіальної громади згідно з Конституцією України поширюється на всі питання місцевого значення.
Згідно з Постановою “Про затвердження Положення про загальні збори громадян за місцем проживання в Україні” від 17.12.2003 року до компетенції зборів належить (Ст. 6 Положення, п. 6) обрання громадських комітетів і рад самоврядування. Також, згідно зі ст. 6 Європейської хартії місцевого самоврядування територіальні громади мають можливість визначати свої власні внутрішні адміністративні структури з урахуванням місцевих потреб і необхідності забезпечення ефективного управління.
У сучасній Україні функції та повноваження територіальних громад у нелегітимний спосіб перебрали на себе місцеві ради та виконкоми. Як результат – відсутність будь-якого ефективного контролю їхньої діяльності з боку територіальних громад. А це тягне за собою розквіт корупції у всіх можливих її проявах.
Створення територіальних громад як юридичних осіб публічного права дозволяє територіальним громадам повернути собі функції та повноваження, передбачені Конституцією України.
Sascha
КОМЕНТУВАТИ
Маєте що додати, заперечити чи прокоментувати? Пишіть за допомогою форми під цим абзацом. Переконливо просимо ознайомитись з Правилами розміщення коментарів.