| ̳ 19-06-14 . |
: Today_and_all_counter |
Кого підтримали директори?! Певно, директори району вперше отримали можливість публічно обговорити й погодити кандидатів на посаду заврайоно (8 відео)
Як і анонсувалось, на нараді директорів району (19.06.14р.) відбулось представлення та обговорення кандидатів на посаду заврайоно.1. Все пройшло файно, жваво й констуктивно, як для першого разу. Єдиний мінус - Киричук знову побоявся провести відкрите голосування, щодо підтримки кандидатів (певно, це підсвідомий й задавлений паталогічний страх чиновника перед посиленням ролі й впливу громадськості :) Може, пора чиновнику задуматись...? Усім іншим теж, до речі.
2. Цікаво, з якого дива секретар міськради, Людмила Михайленко, у робочий час, за який, до речі, їй справно платять ківерчани, замість того щоб приміром, наповнювати сайт міської ради рішеннями виконкому (останнє оновлення було ще 4 квітня) та розпорядженнями голови (є лише 8 з більш ніж 30-ти), агітує за одного з кандидатів?! Тим більше, що на нараді був присутній депутат міськради Сергій Гетманчук, котрий міг донести до директорів думку депутатів (якщо така й була) та й інші депутати-директори.
3. Коли люди (громада) бачитимуть, що від їхніх слів, рішень та дій щось реально залежить, то активність та дієвість значно зросте, і у підсумку - виграють усі.
4. Відео з обговорення кадрового питання (натискайте для перегляду, дивіться й робіть висновки):
1. Вступне слово Криричука та Сопросюка
2. Виступ та запитання до Грибука
3. Виступ та запитання до Третяка
4. Виступ Шульського
5. Виступ Сахарука, Свиновей, Юнчика та Сущука
6. Виступ ще двох директорів
7. Виступ Михайленко та Артесюк
8. Підведення підсумків.
Оскільки голосування не було, то точної інформації про розподіл голосів на підтримку того чи іншого кандидата не має, але переважна більшість - за Миколу Грибука. А чи дослухається влада до думки-побажання-рекомендації директорів району, незабаром побачимо...
Володимир Дужич
19.06.14р.
Освітянам - звиняйте, що змушений був залишити нараду й інші, не менш важливі, освітянські питання лишились поза увагою громадськості району, але ресурси таки обмежені. Тому, ДОПОМАГАЙТЕ й спільно працюватимемо на покращення ситуації, і в галузі освіти зокрема.
- 2016 : , , , , , , , , , , ,
- 2015 : , , , , , , , , , , ,
- 2014 : , , , , , , , , , , ,
- 2013 : , , , , , , , , , , ,
- 2012 : , , , , , , , , , , ,
- 2011 : , , , , , , , , , , ,
! , . .
19/06/14
не хочеться нічого коментувати. Розумні люди зроблять висновки самі. Позор ківерцівським освітянам що мають таку позицію, ображать виступаючих.
вчитель
19/06/14
Грибук з самого початку так себе вів ніби вже знав що він буде. тіпа ну шо ви тут зібралися? ше хочете поговорити... А такі дірєктора як Юнчик що дітей в школі xxxxx, сахарук що все xxxxx в першій школі а тепер і в Бодячеві те саме робить, ще й xxxxxxxxxx алкоголем і всі це бачать, Глинський член партії регіонів, чорні кардінали Артесюк і голова бутафорної профспілки Бабійчук теж пенсіонери і будуть вибирати з ким їм працювати і ким керувати. А всі інші будуть мовчати. Шевченко писав - Ви моголи? Моголи, моголи... от так і в нас. А Сопросюку всеодно аби його не чіпали. Що змінила революція гідності? Де демократія? встати і нести маячню несусвітню, це демократія? де голосування чесне? Це називається охлократія. А обласний відділ освіти це все проковтне? Юліан Віталійович Ви ж наш земляк! Згляньтеся на ківерцівську педагогіку що то вже робиться.
спостерігач
Уточнення:
1. "Глинський член партії регіонів" - на офіційному сайті районної ради зазначено, що "Глинський Микола Євгенович - Позапартійний".
2. "голова бутафорної профспілки Бабійчук теж пенсіонери" - Бабійчук Є.П. ще років 5 до пенсії.
19/06/14
В районі всі кадрові питання рішає Космина кого ставити кого знімати. Якби Третяк з ним домовився то булоб все добре а так….. Сказав свому партійцю Юнчику замочити, значить треба замочити.
Свобода рішає
20/06/14
А то нічого, що Третяк навіть відповідної освіти не має навіть, щоб в школі працювати? Свиновей законів тут не порушує? Людина, в дипломі якої пише - Політолог, нехай іде і займається політологією. А то напишемо в прокуратуру за такі "призначення" і нехай розгрібається!
Вчитель
20/06/14
Володимир Дужич от читаю Ваші коментарі і думаю чи то ви рахувати не вмієте чи то Вас теж купили як то кажуть з патрохами. От пишете "переважна більшість - за Миколу Грибука"
6 директорів з 60 шкіл району це переважна більшість????? Чи то ви своє голосування провели? Честь і слава Вам за те що ставите на сайт таку інформацію але ж не треба ж так спотворювати громадську думку. Чи дослухається влада? Влада має поступати по ЗАКОНУ а не по думках і побажаннях ОКРЕМИХ осіб які дбають про себе.
ще один вчитель
Володимир Дужич: дякую за коментар та зауваження
"От пишете "переважна більшість - за Миколу Грибука"
6 директорів з 60 шкіл району це переважна більшість?????"
1.Перше - пригадуєте підписний лист директорів та працівників районо за кандидатуру Миколи Грибука? Там наразі є (як повідомили) більше 30 підписів директорів шкіл району, це при тому, що ніхто спеціально школи району не об’їжджав.
Друге - на нараді не почув жодного слова від директорів проти Грибука, майже усі виступаючі "за" нього, усі інші промовчали, і значить погодились з їх думкою.
Звісно, є частина директорів (кажуть, вкрай малочисельна), котрі за іншого кандидата. І це дуже добре, що вони є. Хай відстоюють й аргументують свою позицію, бажано відкрито, а не кулуарно. До того ж, чим більший вибір, тим краще.
Щодо "мовчання з боязні" - якщо таке є, то не варта та людина посади директора школи, бо під її керівництвом виховуватимуться здебільшого самі знаєте які діти. Чим менше буде боягузливих директорів шкіл у районі тим сильнішою буде громада.
Наберете й представите 20 підписів директорів за Третяка -зміню "переважна більшість" на "більшість" :) Дійсно, шкода, що не провели голосування під час наради.
І ще на завершення - Євницький, за панування тоталітарно-партійно-комуністичної системи зумів вибити-вибороти собі право самостійно набирати вчительський персонал у ЗОШ №4.
2. "чи то Вас теж купили як то кажуть з патрохами" - ні, не купили.
Особисто, наразі, вважаю найкращою кандидатурою на цю посаду Людмилу Кацевич.
20/06/14
Дожилися і докерувалися, що таких як Грибук хочуть деякі "пенсіонери і xxxxxxxx" призначити керувати освітою в районі...не здивуюсь, коли його Тоня буде завметод кабінетом через місяць в районо))
спостерігачка
20/06/14
Свободі, що рішає
Шановний дякую за таку оцінку моєї ролі в призначенні на посади.
Але Ви глибоко помиляєтесь. Я підтримую Третяка і навіть пропоную його кандидатуру на другого заступника.
Але по закону він не може займати керівні посади в освіті, так як має тільки два роки педагогічного стажу, а потрібно три.
І якщо його призначити на посаду керівника районного відділу освіти, прокурор напише протест.
Крім того щоб щось говорити чи писати потрібно мати елементарні знання по темі. Юнчик багато років пропрацював в раді і знає, про що говорить без моїх вказівок.
ігор космина
20/06/14
Якщо і далі будуть вирішувати директори з "сорокарічним стажем" то так і будемо жити в "г..." по вуха. Можливо Третяк С. і не найкраща кандидатура, але як керівник він набагато сильніший за Грибука. Можливо доцільно було б провести таємне голосування серед ширшого кола освітян, сподіваюсь не всіж такі як Юнчик і Сахарук...
Олег П.
21/06/14
Таке враження, що Третяк таки дійсно все записував в неділю на громадських слуханнях) Повторив все, що казав Грибук, озвучив директорам те, що вони чудесно знають і раденький) А коли директор, поставив питання, що дійсно стосується освіти....знову почав записувати. Космини на нараді директорів взагалі не було, то до чого його тут приписувати? Директори- вільні люди, висловились хто і як хотів. А Михайленко зі своїм конта.., конста..., консалтингом таки зовсім недоречною була. Думка Ківерець? Так чого ж Жгутов не прийшов?! А директорів і колектив відділу освіти, шановний "спостерігач", якщо вже і ображаєте, то ображайте відверто, з соцмереж- з прізвищем та ім’ям! Щось не подобалось?! Треба було виступити, Свиновей свою позицію озвучила-ніхто рот не закривав! І, шановні, що не кажіть, але більшість є більшість. А Третяку ще вчитись і вчитись, ну принаймні, нехай хоч освіту відповідну здобуде, а то "Політолог" і "Управлінець" не та людина, яка повинна керувати освітою.
П.С. Володимир, хоч і пишу під загальним іменем, але давайте, вже почнемо відкривати свої "обличчя" і писати ОБОВ’ЯЗКОВО своїми іменами. Вношу пропозицію обов’язкової реєстрації з власними, Вами Володимир, перевіреними іменами. А то гадити може кожен, але чи буде цей кожен відкривати рот, якщо його ім’я буде відоме?! Прислухайтесь, будь ласка, а то дістало!
Очевидець
21/06/14
Якщо вас всіх хвилює ця посада, то виставляйте свої кандидатури. Ви вже задовбали. Освіта два роки без керівника, а вони теляться. Позакривайте нарешті свої рти! Хочеться "потріщати"- валіть на базар! А хочеться тут гадити, то під справжнім іменем. Та ці всі коментарі пише 2-3 людини, щоправда, під різними іменами. Про це, як мінімум свідчить, що жоден на цей час ще правильно не написав назву відділу освіти))))
вчитель (модний підпис)
21/06/14
Хочу відповісти "СПОСТЕРІГАЧЦІ"!
Моя Тоня не має педагогічної освіти щоб призначати її завметодкабінетом (та навіть вчителем), тому здивуватись таки прийдеться.
Від себе особисто хочу попросити всіх дописувачів - будьте толерантними та виваженими у своїх висловах!!!
Микола Грибук
21/06/14
Ігоре Євгеновичу! Дякую за підтримку моєї кандидатури, але вкажіть, будь-ласка, в якому законі є норма чи вимога про наявність трьох років саме педагогічного стажу для призначення на посаду начальника відділу освіти (бажано з ссилкою на сайт ВРУ, а не на Юнчика О.М.).
Вчителю. Наказ про прийняття мене на посаду вчителя підписував якраз начальник відділу освіти, а не Свиновей С.П. Можете бути спокійні, ніякого порушення в цьому немає. Перконаний, що Ви про це знаєте - моя освіта відповідає посаді яку займаю.
Сергій Третяк
21/06/14
Сергію Третяку. Те, що підписував начальник-проблеми начальника, нести відповідальність буде він. І Ви, повинні і самі чудово розуміти, що Ваша освіта (професійні права - "Політолог. Викладач політології" ) дають Вам право лише ТИМЧАСОВО перебувати на посаді вчителя історії. А Ваше право викладати в ЗНЗ лише суспільні науки- "Людина і світ", "Філософія", "Суспільствознавство" тощо. Істориків в районі вистачає, от би ще їх всіх прилаштувати, а то "політологи" їх місця займають). А окрім того, Юнчик і справді помилився, оскільки стаж роботи за відповідним напрямом повинен бути не менше 5-ти років. Де знайти? А у Положенні про відділ освіти.
Вчитель
21/06/14
Мушу доповнити, що навіть керівником ЗНЗ повинна бути особа, що має не менше 3х років педагогічного стажу (ст.24 ЗУ "Про загальну середню освіту").А з Ваших слів випливає, що начальник, який буде керувати цим директором, педагогічного стажу не повинен мати взагалі?! Пан Третяк, не вважаєте це абсурдом?!
Вчитель
21/06/14
Пане С.Третяк! Правильно, Вас призначав начальник але чи без порушення? Історія, яку Ви викладаєте раз в тиждень (маєте пару годин) входить в "Предмети суспільно-гуманітарного спрямування", але аж ніяк "Політологія". А судячи з попереднього повідомлення Ви за спеціальністю викладач Політології. То значить Вам потрібно було перекваліфікуватись згідно вимог нового Положення про атестацію.
На жаль втратила чинність постанова КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 11 березня 1999 р. N 347 де чітко писало -"7. Відділ освіти очолює завідуючий, який призначається на посаду і звільняється з посади головою районної, районної у мм. Києві та Севастополі державної адміністрації за погодженням із заступником голови та з начальником управління освіти відповідно обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації. ( Абзац перший пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 910 ( 910-2003-п ) від 16.06.2003 )
Особа, яка призначається на посаду завідуючого, повинна мати вищу педагогічну освіту і стаж керівної роботи в навчальних закладах не менш як 3 роки.
P.S. Але будьте певні, це прописано в Положенні про відділ освіти Ківерцівської РДА!!!)
Роман Борисович
21/06/14
читаю вже тиждень ваші коментарі, багато писати не буду, щоб не думали, що я на чийсь стороні, і як психолог з 15 річним стажем скажу, що от останні три коментарі пише абро сам Грибук, або хтось з його оточення))))) ну невже Вам так хочеться самоутвердитися, що Ви так низько падаєте?)
психолог
22/06/14
Таких, як xxxxxxxx Третяк взагалі допускати, навіть кандидатом,не можна. Кажете сильний керівник? А чим і ким він керував? Був секретарем міськоі ради , збирав "дань" з базарників і не все ж віддавав у міську скарбницю, бо коли став цим займатись Хомік, то вона поповнилася вдвічі. Керував? Коли люди спіймали в лісі машину з нечистотами , то він так покерував, що нікого не притягнули до відповідальності.
А Михайленко Л.П. тепер відстоює його через те, що відчуває - скоро закінчиться час перебування її в міській раді, от і доведеться повертатися в школу. Вся надія на Третяка, може ще й на директора школи мітить?
Освітяни!!!! відбивайтеся, як тільки можете.
Ганяє машини, то і нехай ганяє, а то чоловік і сам не знає яку посаду хоче зайняти, чи то начальника відділу освіти, чи то заступника голови РДА, чи то ще якусь.
Дмитро В.
22/06/14
Шановний, голова РДА! не призначайте зараз нікого, ні на які посади!!! через місяць буде новий голова РДА і призначить на відділ освіти ту людину, як буде вважати достойною, а не людей які "лобами" лупляться щоб отримати посаду. і який після цього Грибук може бути начальником, як він може керувати? коли за нього стільки людей просять (це вже називається по блату). Потрібен відділу освіти людина, нашкалт, Барчука! щоб порядок був, а не один за одним бігали і нічого не робили! Пане Сопросюк, Ви ж самі бачите, що після всіх цих баталій вони не можуть бути начальниками! Зачекайте трішки!!!!!
Юлія
22/06/14
Психологу. Саме так, два повідомлення моїх (погляньте, там підпис однаковий). Саме так, стоїть мій підпис у листі на його підтримку. Але чи змінює це суть законів?!)
Вчитель
22/06/14
Шановні дописувачі! Може вже досить поливати брудом мене і Сергія Третяка. Будь-яка посада цього не варта.
Микола Грибук
22/06/14
При призначенні на посади державних службовців без конкурсу до уваги береться освіта і стаж роботи в державній службі або стаж роботи на керівних посадах. Про громадські слухання нічого в законах не вказано. Тим більше що проведені вони неправильно (де голосування?). Може голова РДА цього не знає то йому мають сказати про це юристи. Перевагу має той кандидат який відповідає більшості вимог. Третяк – 7 років державної служби і академія державного управління. Грибук – 0 років державної служби і освіта тренера. Що тут не ясно? А якщо не ясно то схоже на те що когось хочуть пропихнути за вуха. На те є прокуратура.
відділ кадрів
22/06/14
Відділ кадрів де??? В сільпо якомусь? Що то за освіта "тренера"така?! Ех, підписуєтесь "відділом кадрів", а Класифікатора професій, Закону України "Про державну службу", Закону України "Про загальну середню освіту", Положення про відділ освіти не знаєте! Окрім того, Ви підмітили правду лише про не відповідну освіту, з положеннями, що вказані у дипломі Третяка Ви вже могли ознайомитись вище. Тут теж спорити будете? Чи Таранчука теж приймали всупереч законодавству?!
відділу кадрів
22/06/14
Відповім всім писакам на сайті. В районі крім розподілу посад є ще й багато іншої роботи. Прибирати місто, вчити дітей, лікувати хворих,проводити громадську діяльність, бути підприємцем, воювати за державу. Можливо, хтось хоче провокувати і генерувати конфлікти? Не потрібно сьогодні цього робити. Займіться улюбленою справою і все у вас буде добре. Хочете взяти участь у конкурсі на посаду так як я з Грибуком, то зголошуйтеся! Ми пройшли нормальний шлях: наші кандидатури були запропоновані громаським середовищем, відбулися громадські слухання (своєрідна люстрація), ми донесли свої плани до директорів і працівників відділу освіти і таким чином дали можливість голові РДА прозоро і чесно приймати рішення про те кого призначати. В чому проблеми? Якщо Сопросюк прийме рішення, що буде Микола Грибук керувати освітою, то я його привітаю, потисну руку і щиро побажаю успіху, тому що в нас нормальні людські відносини. Тому вважаю, що тема вичерпана.
Сергій Третяк
26/06/14
Достойна людина на цей пост-Кубова Раїса Георгіївна.Професіонал, спеціаліст вищого класу, Педагог, Людина.Стільки років в освіті -ПРАКТИК.Одне погано:зарплата в начальника до 1500 грн., а треба бути на посту і вдень, і вночі(без перебільшення).А ці зелені хлопчики...Яку пораду можуть дати директору з 20-річним стажем?І взагалі... Через зарплату справжні професіонали не хочуть іти на цю посаду. А людей достойних є багато.
Людмила Володимирівна
28/06/14
Я вважаю,що Відділом освіти повинен керувати той хто дійсно знає проблеми в освіті, вихованні.Та людина яку життя пов’язувало з школою. Микола Грибук працює методистом по фізкультурі.І я можу сказати, що він врівноважений, хороший керівник. Я не знаю чим він не вгодив тим людям, що пишуть таку гидоту, але я знаю, що Микола Грибук достойний кандидат на посаду начальника РАЙВО.
Нантіна
28/06/14
Знаєте для нас вчителів важливо щоб керівником стала людина освітянин і неменш важливо, щоб це стала людина доброзичлива, старанна, відповідальна.
Нантіна
28/06/14
Людмило Володимирівно надіюся ви знаєте, що Раїса Георгіївна не так давно пішла з РАЙВО на посаду директора школи. Особисто я нічого проти неї немаю, але було дуже багато чуток чому вона пішла з цієї посади. Тому я вважаю, що ви некомпетентні у своїй пропозиції.
Нантіна
28/06/14
Скоро на свою посаду повернеться незаконно звільнена Бацмай Світлана Анатоліївна, бо вона як справжня патріотка і професіонал освіти не може спокійно дивитися на цей xxxxx що зараз відбувається. Чекаємо 1-го вересня!
Аналітик
29/06/14
Шановна Юліє, Барчук теж колись працював у спортивній школі, до вашого відома і коли його призначали начальником, то ніхто не крутив носом.
Нантіна
29/06/14
Пане Сопросюк, будь-ласка визначтеся як можна швидше хто буде начальником РАЙВО, тому що школи не можуть чекати ще місяць, два. Ми вже пів року без начальства пошкодуйте вчителів. Неможете визначитися самі, проведіть голосування відкрите.Але кидати все на самоплив це не нормально. Ви керівник врешті решт.
Нантіна
30/06/14
Аналітику
Шанси повернутися Бацмай на своє попереднє місце аналогічні як в Януковича.Хоча вона вже подала до суду Ківерцівську райдержадміністрацію за звільнення з посади під тиском, та за те, що заяву підписав виконуючий обовязки голови райдержадміністрації, а їй портрібний був підпис повноцінного голови . Вимагає не малу суму матеріальної компенсації-це найбільше що її цікавить.
Перше засідання 03.07.2014 в Волинському адміністраційному суді.
Запрошуємо всіх бажаючих на це реаліті-шоу.
Цуманські бійці Януковича не здаються. Незабаром чекаємо на позов від звільненого по статті колишнього директора Цаманської школи Інни Бадзян.
А нещодавно виконуюча обовязки директора Цуманської школи категорично відмовилась підписувати додатки до атестатів про закінчення 9 класів, щоб повернути попереднього директора в крісло.Учні школи завернули її коли вона намагалася втекти , батьки заблокували її в кабінеті,її прибічники викликали "швидку" та міліцію на допомогу.Тільки після втручання районного прокурора документи були підписані.
"Санта Барбара" по Цуманськи.
Ігор Космина
30/06/14
Нантіній
Розпорядження про призначення Миколи Грибука завідуючим районного віддлу освіти вже направлено для погодження в обласну держадміністрацію.
Ігор Космина
30/06/14
пан Космина, Ви або неграмотний або предвзято відноситеся до речей. Ви що не розумієте що такі додатки до атестатів можуть бути визнані недійсними. Хто від цього постраждає? Бадзян? в/о директора школи? Діти постраждають при вступі бо їх можуть познімати з конкурсу а Ви тут дурню пишете про Януковича. У вас бардак в районі немає професійних кадрів а Ви про Януковича. Коли звільняли Бадзян то треба було думати про ці наслідки і призначити директора з правом підпису атестатів і додатків щоб в дітей не було проблем а не політикою тут займатися на людських долях.
З Цуманя
30/06/14
Аналітику партії Регіонів
З обранням Президентом Порошенка не здивуюся якщо незабаром на посаду одного з заступників запропонують суперспеціаліста по "фальсифікації" виборів Ващинець Світлану. Адже вибори у Верховну раду вже на носі. І партії Порошенка потрібні такі фахівці. Одна подружка вже прилаштувалася там. Черга за другою.
Ігор Космина
30/06/14
Комусь з Цуманя
Шановний, ще раз пояснюю, що ці додатки підписані в.о. директора не можуть визнати недійсними, коли є копія розпорядження районо про призначення в.о. директора.
Хто Вам вклав таку дурню у вуха, напевно Бацмай з Бадзян.
Давайте всі укази, які підписав Турчинов-в.о. Призидента визнаємо не дійсними.
Проект рішення про призначення повноцінного директора я відстоював на сесії. На жаль депутати не підтримали.
Ігор Космина
2/07/14
Пане Космино!
Хочу, щоб Ви знали, що за ситуацію із додатками ми, батькі, винуємо лише Вас і Киричука. Саме Ви із цим паном щось там "відстоювали" на сесії не задумуючись над дитячими долями!!! І оце Ваше "нажаль" не компенсує нам втрачених нервових клітин. Не бачимо від Вас нічого позитивного. Ви піклуєтеся за власні інтереси та керуєтеся своїми амбіціями!
А ще, нам відкрилися очі на деяких вчителів із нашої школи. І все завдяки тому, що вони, під час очікування на додатки з підписами, були поряд знами та дуже некоректно висловлювалися про своїх колег. Напевно вони думали, що це гарно виглядає, але зі сторони було огидно все це слухати. Ніби ми такі дурні, що не знаємо завдяки кому створилася така ситуація з нашими дітьми!!!
Ситуація ще не вичерпана!
2/07/14
Шановний Ігор Космина!
Напишіть будь-ласка, коли вже офіційно буде призначений начальник РАЙВО.
Нантіна
3/07/14
(коментар відмодеровано)
ХТО ВИГРАЄ ВІЙНУ В ЦУМАНСЬКІЙ ШКОЛІ?
http://www.volyn.com.ua/?rub=9&article=0&arch=1676
І вона ще після того хоче повернутися, хоч би совість мала!!!
Нантіна













