Чутки • 18-12-10 р. |
Перегляди: Today_and_all_counter |
Міська маршрутка №1 перестане їздити через пасивність та бездіяльність влади?
Наразі, вкрай гостро постало питання подальшого функціонування у Ківерцях міського маршруту №1. Через часткову нерентабельність та затягування, чи то й не бажання, міської влади позитивно вирішувати дану проблему – МАРШРУТ МОЖУТЬ ЗАКРИТИ ВЖЕ НАЙБЛИЖЧИМ ЧАСОМ.Отож, орієнтовні варіанти розвґязання посталої проблеми:
1. Щомісячні дотації з міського бюджету - і ціна та сама залишається і "пазік" більший їздить.
2. Підняття вартості проїзду на 50 копійок (але це можливо лише через місяць, після проходження бюрократичної процедури) - і все одно без дотації не обійтися.
3. Простий – закриваєм маршрут і знімаємо проблему, АЛЕ ХОДИМО ПІШКИ.
4. Міськрада купує маршрутку, наймає водія і сама здійснює пасажирські перевезення - клопітно, але ... .
5. Ваш варіант - …..
!!!Станом на 18 грудня – МАРШРУТКА ВЖЕ НЕ ЇЗДИТЬ!!! Якою буде реакція влади та громади?
Робочий телефон міського голови Володимира Жгутова - 2-13-80. Дзвоніть, запитуйте, уточняйте, пропонуйте :)
Бо реакції на матеріал статті "Міський голова ВЖЕ 4 місяці НЕ МОЖЕ забезпечити виконання рішення сесії?!" оприлюдненої 2 грудня 2010 року – через 2(!) тижні – ЖОДНОЇ!!! Може, й справді, голова заробив маршруткою собі галочку на вибори, а далі "й трава не рости"?
Гадаю, що місцевому БЮТу, який має більшість у міськраді варто поцікавитись цієї проблемою, а саме - її вирішенням.
Володимир Дужич
16.12.2010 р.
Хоча щиро сподіваюсь, що дана чутка так і залишиться чуткою, а ківерчани, як їздили "одиничкою", так і далі їздитимуть.
Далі трішки інформації по даній темі:
Із коментарів до статті " Незрозумілі вибрики частини БЮТу у міськраді: шановні, ви "за" місцеву громаду чи "проти" неї?" - http://www.kivertsi.in.ua/power/control100811.php
"18/08/10
Поперше Гетьманьчуку не треба братися за спераву якщо вона не рентабельна.А Жгутову обіцяти що покриє за рахунок бюджету.томущо депутати до всьоо відносяться конструктивно.а не домовленостю голови.Проблема в тому що аналіз не був проведений,а це чисто предвиборний пиар.Хоча готові і 30000 виділити для реалізації цього проекту.Ще зауважу що 31 жовтня маршрутка припинить свою діяльність.І Жгутов це знає.Так що їздити ви всерівно не будете.Думайте панове.
правдоруб
Відповідь: прочитавши даний коментар, зателефонували міському голові, він відповів, що маршрутка буде їздити і після 31 жовтня, адже договір заключено на три роки.
Що ж зачекаємо трішки і перевіримо, хто правий, а хто й не дуже :)"
Із статті "Міський голова ВЖЕ 4 місяці НЕ МОЖЕ забезпечити виконання рішення сесії?!" - http://www.kivertsi.in.ua/townnews/index.php?n=112
"Сесія міськради ще 3 серпня 2010 року прийняла рішення про виділення 10 тисяч гривень на підтримку міського маршруту №1.
Ці кошти мав отримати перевізник, щоб ківерчани й надалі могли нормально їздити міською маршруткою (попередню статтю по темі дивитись тут - http://www.kivertsi.in.ua/power/control100811.php). Але пройшло вже 4 місяці, а виділені гроші міськрадою так і не перераховані!
Загалом, і мені та й, певно, підприємцю-перевізнику байдуже, що стало причиною затримки, та факт залишається фактом – міський голова та апарат міськради НЕ ВИКОНУЄ РІШЕННЯ СЕСІЇ (чи то затягує з вирішенням).
Сподіваюсь, що після оприлюднення даної проблеми – позитивний результат не забариться…"
Архів чуток |
- 2017 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень
- 2016 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2015 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2014 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2013 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2012 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2011 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2010 рік: червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
Коментарі
Увага! Редакція сайту не несе відповідальності за висловлювання користувачів сайту, залишені ними у коментарях. За зміст коментаря відповідає його автор.
18/12/10
Перепрошую, Володимире! Що означає фраза "місцевому БЮТу, який має більшість у міськраді варто поцікавитись цієї проблемою, а саме - її вирішенням"? Маючи більшість в раді і своїх людей на ключових посадах вони ЗОБОВґЯЗАНІ працювати для громади, то потрібно ВЗЯТИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ на себе а не просто "поцікавитися". Маршрутка повинна їздити, а що для цього треба зробити то нехай і думають.
Микола Ніколайчук
19/12/10
Мені подобається постановка питання будь-якого в нашій міській раді і цього зокрема. Називається: поганому танцору ------ мішають" І раніше у всьому були винні депутати, бо не такі, або Хомік, або ще хтось. І тепер стрілки переводяться на депутатів. Якщо міський голова нічого толком не може вирішити, а завжди на когось "переводить стрілки" то може варто задуматися тверезо " Що ЗОБОВЯЗАНИЙ міський голова та чи ВЗЯВ він ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ за щось?
Маргарита Оніщук
5/02/11
У першу чергу потрібно задуматись,чи потрібна така маршрутка,яка ходить по тому ж маршруту, що і 103 чи 107.А скільки людей проживає в районі вулиці Ціолковського,і нам нічим їздити. Хто про те подбає?. По нашій вулиці не те, що проїхати, пройти неможливо. Нам ще тільки човни купуй то буде Венеція або Вилково Одеської області, але там хоч з того якийсь зиск є, у них рибацьке селище. А у нас ні риби ні дороги.
Жителька вулиці Ціолковського
15/05/11
Гетьманчук вже відмовився від маршрутки і нікому вона не буде треба бо плата за проїзд дуже мала а міська рада і Жгутов нічого не будуть робити бо як завжди бідні і грошей немає. Хай ходять пішки
Перевізник
13/07/11
Вирішити питання можна було ще до того, як збиралися запускати одиничку. І вирішити проблему раз та назавжди дуже просто та беззатратно - просто її відмінити. А натомість добитися змін в маршрутах автобусів які курсують на прибуткових 107 та 103 маршрутах. Тобто щоб 103 їхав до "сільгосптехніки" потім до комсомольського озера ,а 107 маршрут в зустрічному напрямку від комсомольського до сільгосптехніки з зупинками де потрібно. Маршрутчикам це не завадить - замість того щоб стояти на станціях ще б по місту щось зібрали .А от зміни в маршрутах нашій владі думаю зробити під силу ,бо ж вигідні 103 та 107 маршрути проходять по землі нашої громади ,а питання для для людей дуже важливе . Бажаю успіху!
Віктор
14/07/11
Для Віктора. Ви пишете: "І вирішити проблему раз та назавжди дуже просто та беззатратно - просто її відмінити" Дозвольте запитати: а яку проблему ми вирішимо в такий спосіб? Ну чомусь у свідомості завжди існує думка про те, що треба щось відмінити або ліквідувати. Цей проект успішно діє вже більше двох років. До речі, Ківерці- єдине місто районного значення на Волині, де людям надається послуга перевезення по місту. Ківерці - це місто, тому має мати відповідну інфраструктуру, в тому числі і зручне транспортне сполучення.Головна ідея цього маршруту- забезпечити можливість доїзду мешканцям до усіх соціальних установ: лікарня, РЕС,садочки,ВУЖКГ, пенсійний і т.д. Тому треба ще дякувати тим підприємцям, які здійснюють перевезення на цьому маршруті, адже цін на проїзд ніхто не змінював з 2009 року, а солярка самі знаєте скільки коштує. Згідний з Вами і теж відстоював думку про те, що треба дещо змінити маршрут руху з метою охоплення вулиці Ціолковського і прилеглих вулиць, але це буде можливим після її капітального ремонту. 107 і 103 маршрути - це маршрути міжміського значення і управління ними здійснює не міська рада, а обласна адміністрація. До того ж якщо ці маршрутки будуть їздити навколо міста, то до Луцька треба буде їхати майже 1 годину, а це теж не усіх влаштовуватиме. Тому краще будемо розвивати своє, тим більше що вже є значні напрацювання, можливо через деякий час буде потреба відкрити маршрут 1А!
Сергій Третяк
19/07/11
Сергію Третяку. Як і кому може бути таким успішним - затратний проект. (Тратимо 10 тисяч грошей громади в місяць ,а плануємо потратити на два маршрути 20 тис ,а може й більше, бо ж солярка дорожчає,та й дві маршрутки також мало для міста...)Зате розвиваємо якусь інфраструктуру-ну просто анекдот.Може заради розвитку іфраструктури почнемо рити метро, його точно в таких містечках як Ківерці не знайдеш.Тож є шанс бути першими по інфраструктурі в Європі,а то і в світі!
На рахунок ціни за проїзд, зрозумійте, що пенсіонер з Ківерець раз-два в місяць заплатить за проїзд ту саму ціну, що і песіонер з Луцька (це не ціна на хліб). Натомість кожен буде знати, що ходять маршрутки в одному та іншому напрямі досить часто і регулярно не доведеться стояти на сонці, дощі або морозі годинами, гадаючи є наша маршрутка сьогодні на лінії чи зломалась та чи в настрої перевізник.
Тепер на рахунок ваших слів "107 і 103 маршрути -це маршрути міжміського значення і управління ними здійснює не міська рада, а обласна адміністрація. Ви рахуєте що обласна адміністрація знаходиться на іншій ворожій нашій громаді планеті, що призначення обласної адміністрації йти в супереч вимогом та прозьбам територіальних громад?
Слова Ваші:"До того ж якщо ці маршрутки будуть їздити навколо міста, то до Луцька треба буде їхати майже 1 годину", а це теж не усіх влаштовуватиме. Вважаю недоречні тому, що людей влаштує можливість пересуватись з будь якого району міста в луцьк ,та з луцька в будь який район Ківерець, та по місту. Тепер порахуйте єкономію коштів дві маршрутки 240 тис гривнів за рік . Вони вважаєте зайві місту?
Віктор
20/07/11
пане Вікторе, бачу що Ви як і я теж досить глибоко вболіваєте за роботу міської маршрутки.)) На жаль не знаю про які 240 тис. Ви говорите, адже з міського бюджету на цю маршрутку за два роки не виділено жодної копійки! Можливо Ви проводили опитування громадської думки стосовно доцільності міської маршрутки загалом, тоді поділіться результатами. Пропоную нашу з Вами дискусію продовжити в режимі ел. пошти, можливо аргументи, які Ви пропонуєте,будуть заслуговувати на увагу, потрібно детальніше це обговорити. Пишіть: stretyak@ukr.net Завжди радий спілкуванню!
Сергій Третяк
20/07/11
Вже третяк накерувався. Там питання є до начальника міліції по прямій лінії. Вирішиться питання - будуть поверненні гроші і на маршрутку, і не на одну.
Пильна
20/07/11
Сергію Третяку. Почитав вище: "Сесія міськради ще 3 серпня 2010 року прийняла рішення про виділення 10 тисяч гривень на підтримку міського маршруту №1. Певно я неправильно зрозумів про те що гроші міськрада мала перераховувати кожен місяць.
Дуже вибачаюсь.
Віктор
23/09/11
Чому відмінили одиничку? Не ходить вже більше трьох днів.
Пасажир
Відповідь: її не відміняли. Просто у перевізників наразі закінчився термін дії деяких дозвільних документів. Орієнтовно з понеділка (26.09.11 р) маршрутка їздитиме (зі слів міського голови).
7/11/11
Шановний Перевізник! Доки міський маршрут №1 ходитиме півтора дня в неділю,і коли ці дні настануть не знає ніхто,цей маршрут ніколи не буде рентабельним.Таким маршрутом повинні зацікавитись у службі захисту прав споживачів і визначити платимо ми пасажири за послугу,чи власник платить штрафи за такий сервіс.Виділяти гроші міськради на такий маршрут вважаю не вартим.Особисто хотів скористатись послугою одинички разів пять,вдалося лише два рази.Маршрут можна назвати "приємна несподіванка" це для тих хто її діждався.
Замерзлий пасажир
9/11/11
Підтримую пасажира, а ще шофер не дотримується встановленого маршруту, якщо мені потрібно доїхати до садочка чи лікарні(передбачені зупинки маршрутом), то чому починаючи з 11:00 виходити теба біля церкви чи ринку... Помоєму ми платимо за повітря, а у міській раді просто перераховують кошти перевізнику "для галочки".
читач
КОМЕНТУВАТИ
Маєте що додати, заперечити чи прокоментувати? Пишіть за допомогою форми під цим абзацом. Переконливо просимо ознайомитись з Правилами розміщення коментарів.