
˲Ͳ |
![]() |
2006 . . 16 1949 ʳ .
18. жителька району: Працівниця вашої організації (каб.27, начальник відділу) груба та нетактовна, до відвідувачів відноситься зверхньо. Та й була свідком її суперечки, напевно теж із Ваших праціниць. Мене це насторожило, якщо із колегами так розмовляє, то треба бути обережної у звертанні до такої ДУЖЕ ПОВАЖНОЇ ПАНІ. /09.08.2011 ./
17. законотворець: Вже рік діє закон про заборону ігрових автоматів, букмекерських контор. А в Ківерцях клуб "Джокер" успішно працює, правда туди не кожен зайде. Хіба закони не для всіх пишуться, чи може цей клуб хтось кришує ? /21.07.2011 ./
16. ВАШ НЕДРУГ: ЯК ВИ СТАВИТЕСЬ ДО ДБСТ-ЧЕРЕПІВ, ЧОМУ ЗАВАЖАЄТЕ ЇМ ЖИТИ???? /12.07.2011 ./
15. Гламазда П.: На якій підставі мені не видають державного акту, малого того, що заставили платити 30 грн. невідомо за що, так щей сказали прийти через 2 неділі. Працівник земельного Попеляк Н. щей при всьому цьому грубить, конкретно нічого сама сказати не може. Скільки це вже буде тривати ? /21.06.2011 ./
14. мама: 8/06/11 Порадьте, що робити у ситуації, якщо дитину відмовляються прийняти у садочок, через відсутнє обов"язкове щеплення від дифтерії. У дитячій поліклініці пояснюють, що коштів на вакцину немає і відправляють скромно в якусь Луцьку аптеку, де нібито вакцина є, причому її вартість від 300 до 400 грн. за ампулу. Це що новий бізнес? Нашим дітям по 2 - 3 роки, вони мають право на безкоштовне медичне обслуговування. Якщо вакцина є у Луцьку то чому немає у Ківерцях? Чому ні районним ні місцевим бюджетом не передбачено кошти на подібні потреби дітей до 3-х років. Адже щеплення від дифтерії є обов"язковим, що обумовлено Законом України. Чому батьки повинні самостійно кудись їхати, платити власні кошти за вакцину, яка повинна закуповуватися централізовано та за державні кошти? І нарешті найголовніше чому заручниками даної ситуації стали діти, чи може це новий спосіб зекономити бюджетні кошти? /08.06.2011 ./
13. просто батько: Зверніть будь-ласка,якщо у Вас є час,на літні табори у школах. В ЗОШ № 4 лінійки починаються 0 10.00 діти тиняються пів-ранку по ринку, місту. Харчування взагалі не відповідає ніким нормам: хліб чи булочки є черствими, до гарніра немає ні котлети, ні риби, ні чого. Діти мали би бути у таборі до 15.00, а з табору їх відпускають 0 13.00. А табір називається оздоровчим, ЧИ ЦЕ ЗНОВУ ДЛЯ ГАЛОЧКИ, ЩО ТИСЯЧІ ДІТЕЙ ЛІТОМ БУДУТЬ ОЗДОРОВЛЕНІ /07.06.2011 ./
12. жертва: ваш працівник xxxxxxx під час перевірок підприємців xxxxxxxxx вимагає гроші на забезпечення адміністрації. це його ініціатива чи ваше доручення. (Повністю запитання буде розміщено за вказання ПІБ автора і контакту для адміністрації сайту - адмін.) /01.06.2011 ./
- Для забезпечення координації роботи виконавчої влади, міжрайонної державної податкової інспекції, районного центру зайнятості спільно з районною організацією роботодавців з метою дієвого контролю з питань легалізації праці, укладання трудових договорів з найманими працівниками та виплати заробітної плати в повному обсязі утворено робочу групу з питань легалізації трудових відносин з найманими працівниками (розпорядження від 13.04.2011 року № 152). Жодних вказівок щодо вимагання коштів для забезпечення адміністрації не надавалось. Прошу автора запитання особисто на зустріч. /12.07.2011 ./
11. фермер: 24/05/11 Коли Ви вже зробите порядок у Вашому земельному, якщо попривозили сюди своїх маневицьких хлопців, то поставте їх на місце. Те що робиться в понеділок та віторок словами не переказати, треба телебачення привезти. В.Дужич, підніміть Ви це питання, освітліть його, бо наш "шановний голова адміністрації дуже зайнята дюдина, вирішує більш глобальні питання, що йому до людей /24.05.2011 ./
- Для оформлення Державного акта на право власності на земельну ділянку громадянин (після отримання відповідного рішення від власника землі – сільської, селищної, міської рад або райдержадміністрації) звертається до проектної організації, яка має ліцензію на виконання відповідної діяльності.
Відповідно до статті 118 Земельного кодексу України терміни, строки розробки документації визначаються в договорі на виконання робіт за домовленістю сторін. При укладені договору замовник повинен особисто ознайомитися з умовами договору (звернути увагу чи вказано термін отримання проектної документації). Оплата за виконання проектних робіт визначається проектною організацією, крім цього замовник оплачує такі послуги: за друкування бланку Державного акта – 15 грн.; за реєстрацію – 30 грн.
Щоб уникнути черги начальником управління Держкомзему в Ківерцівському районі з керівниками проектних організацій, головами сільських, селищних, міської рад проведено роз’яснювальну роботу. Роздано зразки доручень на отримання Державних актів (можна оформити в сільських, селищних радах - вартість 3,34 грн., а також у нотаріальних конторах міста). У цьому випадку проектна організація видає замовнику документацію та Державний акт на право власності на земельну ділянку.
Умови для відвідувачів та спеціалістів управління Держкомзему у Ківерцівському районі покращаться при переселенні в приміщення, у якому на разі знаходиться дитяча поліклініка. Надіюсь на взаєморозуміння. Щодо некоректної поведінки працівників прошу називати конкретні прізвища службовців. /12.07.2011 ./
10. Володимир Дужич: Прошу Вас надати детальну інформацію про усі кошти, що були виділені за цей та попередні роки на відкриття у Ківерцях районного музею (з зазначенням джерел фінансування і вказати на що саме). Також прошу відповісти скільки ще коштів планується вкласти у даний проект. Окрім того, прошу оприлюднити у скільки обійдеться річне утримання такого об"єкту загалом та окремо по видатках та джерелах фінансування (за умови якщо є такі розрахунки). Дякую. /18.05.2011 ./
-
Інформую, що Ківерцівський район один із 3-х районів в області де не створено краєзнавчий музей. Тому, спільним рішенням депутатів районної ради було прийняте рішення про виділення коштів з районного бюджету на переобладнання та проведення капітального ремонту приміщення колишньої швидкої допомоги у 2010 році – 100 тис. грн. З них використано: на капітальний ремонт приміщення – 5 975 грн., на поточний ремонт – 30 000 грн.
У 2011 році заплановано виділити 100 тис грн. Станом на 1 липня 2011 року використано 64 025 грн. на капітальний ремонт приміщення та на виготовлення стелажів – 3 597 грн. Ремонтні роботи планується завершити до кінця липня цього року.
Після прийняття в експлуатацію приміщення буде розроблено розрахунок та кошторис витрат на утримання та функціонування краєзнавчого музею. /12.07.2011 ./
9. Приватний підприємець: Шановний Л.Кричкевич! Ви постійно наголошуєте, що рівень середньої заробітної плати в районі повинен зростати за рахунок найманих працівників. То чому ж Ви, як керівник райдержадміністрації не піднімаєте питання щодо звернення до КМУ, ВРУ та іншої братії, щодо підняття заробітних плат для своїх працівників??? Давайте разом піднімати рівень життя для простих людей. Зі слів знайомих держслужбовців у вашій організації не виплачено обов’язкову матеріальну допомогу на оздоровлення за минулий рік, і за цей невиплачуєте. Вони теж люди, мають сім’ї і повинні виживати!!! /17.05.2011 ./
8. голова батьківського комітету: ви запевняєте .що освіта у нас фінансується добре.тоді чому на проведення державних підсумкових робіт у четвертій школі директор наказала здати по 50 гривень з кожного класу на виготовлення завдань.за що ще буде потрібно буде платити батькам . /04.05.2011 ./
7. Майже власник землі: Шановний Л.Д.Кричкевич, читаючи Ваші коментарі відносно роботи земельних ресурсів, в мене склалался думка, що відповідь давали не Ви, або це була просто відписка. Працівник, який видає акти на землю є не компетентним у своїй роботі, 45 хвилин витрачати на одного відвідувача, при прийомному дні до 12.00 і тільки у понеділок та вівторок, це ужас.І дійсно інформацію, толкову інформацію, отримати немає в кого, а працівників там принаймі ходить та сидить досі. Плюс ці працівники ще й всілякіх блатьожників без черги проводять. Знаєте шановний Л.Д.Кричкевич це питання треба поставити в області, до п.Клімчука. Я свідомо не ставлю підпис, щоб коли я буду отримувати акт на землю мені не ставили знову палки в колеса, бо я вже хожу 2 неділі, і знову відправили на 10 днів /27.04.2011 ./
6. Петро Вірний: Із повідомлень ОДА на область вже виділено 20.млн.грн на ремонт доріг і ще 46.млн.грн має поступити. Яка сума коштів виділена на ремонт доріг Ківерцівського району та зокрема на м. Ківерці. /06.04.2011 ./
- Інформуємо, що на ремонт доріг Ківерцівського району виділено кошти в сумі 2 млн. 200 тис. грн. (с. Городище, с. Липне, с. Холоневичі, смт Олика, м. Ківерці). У червні місяці 2011 року заплановано розпочати проведення ремонту доріг по місту Ківерці, зокрема по вулицях: Жовтневій – 300 тис. грн., Чапаєва – 300 тис. грн., Київській – 200 тис. грн. /05.05.2011 ./
5. Людина, що забирала держ.акт: Повністю згідна з "змученою чергами", такого бардака як в Ківерцях в земельному ніде немає. Зайдіть Леонтій Дмитрович в понеділок чи вівторок в земельні ресурси, подивитесь що робиться і наслухаєтесь всякого. /01.04.2011 ./
4. Хмельницький Олексій Богданови: Щиро радий бачити на сайті однокурсника. Бажаю всіляких гараздів. В цьому році зустріч випускників -40 років. /30.03.2011 ./
3. змучена чергами та владою: Подивіться що робиться в земельному відділі. Встановили прийомні дні понеділок, вівторок, тільки до обіду. Маса людей, інформацію толком дати ніхто неможе, працівники хамлять, начальник взагалі сидить в іншому приміщенні, якого на робочому місті застати неможливо. Наведіть будь-ласка лад, і навчіть своїх працівників чемно розмовляти з людьми /29.03.2011 ./
- Щодо роботи управління Держкомзему у Ківерцівському районі роз’яснюю, що з 1 січня 2011 року управління проводить реєстрацію документів на землю та видачу витягів із державного реєстру земель, які здійснював Ківерцівський відділ Волинської регіональної філії Центру Державного земельного кадастру (центр ДЗК).
Станом на 1 лютого 2011 року центром ДЗК було передано 1025 технічних документацій безкоштовно виготовлених громадянам по яких не були видані державні акти та передано 1350 державних актів виготовлених у попередні роки але не зареєстрованих з різних причин. На 1 квітня 2011 року управлінням проведено реєстрацію 515 державних актів. Крім цього, додатково покладено виконання функцій Держземінспекції, яка була ліквідована за рішенням Уряду.
Штат управління скорочено на 25%, на даний час проходить реорганізація.
Щодо некоректної поведінки спеціалістів управління та надання неякісних послуг начальнику управління Держкомзему І. О. Левчику вказано на дотримання етичних норм поведінки підпорядкованих йому працівників, а надалі прошу називати конкретні прізвища та повідомляти райдержадміністрацію. /08.04.2011 ./
2. Платник податків: Шановний Леонтію Дмитровичу, мене цікавить Ваша думка, позиція щодо використання коштів бюджету міста Ківерці, адже така картина яка є на сьогодні, що використано коштів на апарат міської ради перевищує витрати на обслуговування самого міста. /24.03.2011 ./
- Бюджетні кошти повинні використовуватися раціонально і на першочергові заходи. Видатки міського бюджету проводяться в межах кошторисних призначень. Розподіл додаткових коштів міського бюджету (це кошти, які надходять від перевиконання доходної частини міського бюджету та розподіл вільного залишку) проводиться на чергових сесіях міської ради за участю депутатів та міського голови. /08.04.2011 ./
1. Оксана: Леонтію Дмитровичу, останнє Ваше кадрове рішення про призначення на посаду першого заступника М.Д.Вашкевича мотивоване якими факторами (досягненнями Вашкевича М.Д. - де і у яких сферах, наявністю конкретних проблем, які потрібно негайно і ефективно вирішувати, партійною приналежність, запропонованою Вашкевичем М.Д. програмою дій чи ін.)? Наперед вдячна за відповідь. /22.03.2011 ./
- Щодо прийняття рішення про призначення М.Д.Вашкевича керувався тим, що відповідно до функціональних обов’язків перший заступник голови райдержадміністрації координує питання промисловості, підприємництва, енергетики, транспорту, зв’язку, будівництва, архітектури, житлово- комунального господарства, торговельного та побутового обслуговування та ін.
При погодженні кандидатури Миколи Дмитровича на цю посаду враховувалося, що він відповідальний керівник, умілий організатор, компетентний в питаннях, що стосуються діяльності органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, має професійний досвід керівника, оперативний у прийнятті рішень, загальний стаж роботи понад 40 років. Партійна приналежність при погоджені не враховувалася. Результати роботи будемо бачити за підсумками півріччя. /08.04.2011 ./
|