Місцеві новини • 03-02-14 р. |
Перегляди: Today_and_all_counter |
НАВІЩО РАЙОНУ ТАКЕ ЗБИТКОВЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО?! У 2013 році районна друкарня отримала збитки в сумі 2,1 тис.грн (+звіт)
Звіт директора Ківерцівської районної друкарніКіверцівська районна друкарня – комунальне підприємство, перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ і міста району.
На підприємстві, згідно штатного розпису працює шість працівників.
Вартість основних фондів станом 01.01.2014 року становить 186,9 тис. грн.. залишкова вартість на 1.01.2014 року становить 60,5 тис. грн..
Станом на 1.01.2013 року вартість основних фондів становила 270,6 тис. грн., залишкова вартість - 56,8 тис. грн..
В 2013 році випущено продукції на суму 167,5 тис. грн., дохід від реалізації робіт та послуг складав 162,5 тис. грн., порівняно з 2012 роком це становить відповідно 99,6 та 95,7%.
Матеріальні затрати становили в 2013 році 58,9 тис. грн., відповідно до 2012 року це становить 97%.
Витрати на оплату праці в 2013 році становили 88,1 тис. грн., що складає 110% до витрат 2012 року.
Дебіторська заборгованість в 2013 році - 1,5 тис. грн., кредиторська – відсутня.
За 2013 рік сплачено 31 тис. грн. єдиного соціального внеску, що у відповідності до 2012 року становить 110 %.
До місцевого бюджету було перераховано в 2013 році 7,3 тис. грн. прибуткового податку та 1,8 тис. грн. інших обов’язкових платежів та податків, за 2012 рік – відповідно 6,3 тис. грн. та 6,8 тис. грн..
Оскільки в 2013 році підприємство працювало в режимі скороченого робочого часу середньомісячна заробітна плата становить 1224 грн, відповідно в 2012 році - 1112 грн.
В 2013 році друкарня отримала збитки в сумі 2.1 тис. грн., 2012 рік був без збитків.
Основною причиною, що призвела до таких фінансових показників, є відсутність необхідної кількості замовлень та неплатоспроможність замовників.
Підприємство в основному працює з бюджетними установами та підприємствами. Починаючи з ІІ півріччя фінансування бюджетних установ майже припинилося, кошти виділялися тільки по взаємозаліку для сплати податків друкарнею, а кошти на заробітну плату, матеріали та папір, електроенергію не компенсувалися, що відчутно впливало на виробництво.
З 2012 року друкарня відкрила торгівельну точку в Управлінні праці, орендуючи 4 кв.м. приміщення, встановили ксерокс, надавали послуги по реалізації бланків за помірною ціною для відвідувачів управління. З червня місяця, в результаті перевірки прокуратурою, управління розірвало з нами договір, а відвідувачам управління праці доводиться шукати, де придбати бланки та зробити ксерокопії. Торгівельна точка щомісячно давала від 2 тис. грн. живих грошей та 1,5 тис. грн. плати за торговий патент до місцевого бюджету.
При зменшенні обсягів виробництва, зміні технології виробництва частина обладнання не використовувалася у виробничому процесі. Обладнання було громіздке, морально застаріле і підлягало списанню.
В результаті списання обладнання вивільнилася частина виробничої площі, 217,7 м. кв. якої було передано на баланс центральної бібліотеки. Після чого необхідно було переобладнати системи електропостачання та опалення, реконструювати вхідні двері. Спочатку зі сторони районної ради були обіцянки частково компенсувати витрати на ці роботи, а фактично все було виконано за рахунок власних коштів та власними силами. А саме: переобладнано систему опалення, електропостачання, проведено експертизу для встановлення вхідних дверей приміщення, що здається в оренду, проведено косметичний ремонт.
В результаті списання обладнання та здачі його на металобрухт отримано 7,7 тис. грн., які і були використані на вище згадані роботи.
Високі ціни на папір та витратні матеріали, електричну енергію та ріст зарплати призвели до утворення цін на готову продукцію, яким важко конкурувати з цінами приватних підприємств, які працюють на спрощеній системі оподаткування.
Щоб вижити в скрутні економічні часи, зберегти підприємство і колектив доводиться і далі працювати неповний робочий тиждень, що впливає на розміри заробітних плат працівників, оскільки оплата праці проводиться пропорційно відпрацьованому часу.
Для своєчасного проведення всіх поточних платежів прийшлось скористатись банківським кредитом в сумі більше 20 тис. грн., за що сплачувались значні відсотки, що в свою чергу вплинуло на збільшення витрат.
Завдяки цьому за 2013 рік заборгованість по заробітній платі, по платежах до бюджету та енергоносії відсутня.
А.М.Завадський
Джерело: офсайт райради.
Фото - buchachnews.com
Архів новин |
- 2017 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень
- 2016 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2015 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2014 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2013 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2012 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2011 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2010 рік: серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
Коментарі
Увага! Редакція сайту не несе відповідальності за висловлювання користувачів сайту, залишені ними у коментарях. За зміст коментаря відповідає його автор.
-
- ВКонтакте
-
Ще нема
КОМЕНТУВАТИ
Маєте що додати, заперечити чи прокоментувати? Пишіть за допомогою форми під цим абзацом. Переконливо просимо ознайомитись з Правилами розміщення коментарів.