
22.12.11 . |
, 23.12.11 . ? 500-600 ?

̲² ϲȪֲ ² 500-600 ( + )?!
1 2011 4 . . ( *) 1 10% , - ( 10 ..*) 2 20% .). ( 1073 1.01.12 .): 10,73 107,3 , - 21,46 214,6 .
371,29 ( 1 2012 , 350 ). , . 500-600 , .
ʳ 21.12.2011 .
̲ ² ?!
, 23.12.11 . . . , ʳ ( ) , . , . , ⳅ
ί , ̲ 100 200 15 25 . , ² !
21.12.2011 .
, , , , - .
* - .
:
22/12/11
, ! . , . , , . , " ". / , . , ," . .
1. " , 01 , , , , ( , , " " "", 15% , , , ). . - , , . : () .
2. ϳ, ( ).
3. , : , , , , . ( 䳿 25 ).
4. ", , 2 Ҳ "" , .
, , ".
" "! , , . .
2012 , !
: .
- "" ( 2 ).
! , . .
25/12/11
Якщо при встановленні ставок податку буде порушено закон про регуляторну політику то рішення можна не виконувати і оскаржити прокуратурі.Це знають підприємці імає знати влада.
волиняка
14/01/12
В принципі в податкових правовідносинах "консультування з підприємцями/платниками" є шкідливим (не закидуйте одразу помідорами), суть ось в чому, чого хоче платник податку - звичайно, що платити якомога менше, хоча саме податки забезпечують існування держави та можливість виконання нею своїх функцій та завдань, через це особливістю податкових праводносин є і мперативність(обов’язковість) його норм, і безумовність сплати податків, платник зобов’язаний сплачувати податки в розмірі встановленому державою, це прослідковується абсолютно у всіх країнах, незалежно від форми державного устрою, чи типу правління, тому тут немає чому жалітися, хоч би як це неприємно і незвучало.
А конкретно стосовно того, що збільшили ставку, нічого не поробиш доведеться платити, не сказав би, що вони виросли до критичної величини...
Георгий Добродеев...Експерт