Громада • Інше | 8.04.14 р. |
ПРИЙШОВ ЧАС УТВОРЮВАТИ
ТЕРИТОРІАЛЬНІ ГРОМАДИ - ВЛАСНИКІВ
Вам набридло жити в державі, яка вважає Вас рабами?
Ви хочете залишити дітям квітучий сад замість спустошеної та зіпсованої території?
Бажаєте мати Права і поважати себе за те, що Ви Громадянин України?
Як з’ясувалося, через громадську експертизу ми з Вами 18 років тому не оформили на себе, як громадян, згідно Конституції України, національне багатство (землю, надра, промисловий і економічний потенціал). Отже, земля належить людині по праву народження (Біблія Буття 1.28). Кожен громадянин України, згідно (Конституції, є рівноправним співвласником землі, всього, що її наповнює і надбання попередніх поколінь ( Конституція ст.13,14 і 143). Кожен громадянин, згідно Конституції України, відповідає за свою землю перед Богом, нащадками і співвласниками та отримує з неї прибуток (Конституція України, Преамбула, ст. 1).
Тепер зрозуміло що і «діючі органи влади» і опозиція змінити нічого не зможуть, вони просто безвідповідальні. Бо їм нема перед ким відповідати, немає законно оформленого власника. Якщо ми оформимо себе, як власників національного багатства, ми отримаємо справжню свободу, захист і контроль над органами влади, над виборами, над своєю власністю. Усвідомити це було важко, але добра новина в тому, що зробити це набагато простіше.
Прийшов час утворювати Територіальні громади - власників.
У 1996 р. прийнята Конституція незалежної України. Згідно з Конституцією місцеве самоврядування стало конституційним правом територіальних громад. З 1996 року по 2012 рік у конституційний спосіб не створено жодної територіальної громади. Зараз цей процес лише розпочався.
Що стало наслідком відсутності територіальних громад - власників національного багатства ?
Відбулася узурпація влади місцевими радами і їх головами, а також вилучення органами виконавчої влади у незаконний спосіб значної частини майна територіальних громад. Відсутній реальний вплив громади на прийняття рішень представницьким органом - радою. Ті, що мають право лише управляти майном , ділять між собою майно - власність громади.
Що таке територіальна громада, як одиниця місцевого самоврядування.
Згідно із Конституцією України , Цивільним кодексом, Європейської хартією місцевого самоврядування, Законом України про місцеве самоврядування місцеве самоврядування в Україні - це гарантоване державою право та реальна здатність територіальної громади - жителів села чи міста - безпосередньо або через створений громадою представницький орган вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.
Місцеві ради - сільські, селищні, районні, обласні і їх голови є лише представницькими органами територіальних громад.
Територіальна громада може бути лише одна у місті і у селі, тому її може створити лише більшість.
Допускається як об’єднання територіальних громад, так і створення спільних керівних органів. Для створення громад чи їх об'єднань не обов'язкові будь-які реєстрації і дозволи. Водночас, для реальної дієздатності громади в сучасних вітчизняних умовах, якщо є така можливість, доречно зареєструвати статут громади або безпосередньо, або через представницький орган, що затвердив статут громади в якості регламентуючого документа своєї діяльності.
Територіальна громада - власник.
Власністю територіальної громади є земля, ліс, природні ресурси, комунальне майно, місцевий бюджет, а також утворені нею комунальні підприємства , та у законний спосіб утворені всі місцеві органи влади, а саме: прокуратура, міліція, суд, державна виконавча служба , пенсійний фонд , податковий орган, які відповідно до ст.6 Європейської Хартії місцевого самоврядування та ст. 142 Конституції України, є відповідними адміністративними структурами територіальної громади , що забезпечуються нею ресурсами для виконання своїх завдань.
Територіальна громада як власник землі має право на розподіл землі поміж жителями — членами громади, право на визначення, кому і на який час надавати її в оренду, має право отримувати гідну плату за використання своєї землі. Як власник, має право припиняти взаємовідносини із будь-яким орендарем.
Власністю територіальної громади є все майно в межах окремої адміністративної одиниці — села, селища, міста (без районного поділу), району в місті з районним поділом ( як, наприклад, Києв ) , яке було на ній станом на 27.10.1990 року дня вступу в законну силу Закону Української РСР від 24 жовтня 1990 року N 404-XIІ про зупинення загальнонародної ( державної ) власності до вступу в законну силу нової Конституції 1996 року.
Загальні збори громади.
На перших зборах обов’язковим є голосування про створення територіальної громади в якості юридичної особи публічного права власності. Юридичні особи в Україні створюються шляхом об'єднання громадян та (або) майна. Також обираються керівні органи громади. Право створювати будь-які адміністративні структури гарантується громаді Європейською хартією місцевого самоврядування. Приймається статут (мала конституція громади).
Голосування проводиться за обов'язкової присутності 50% +1 жителів адміністративно-територіальної одиниці безпосередньо або через громадських представників. Представник має отримати письмову згоду на представництво з конкретних питань в присутності 2 свідків кожного мешканця, якого він представляє.
Так у місті може виникнути лише одна територіальна громада.
На зборах громади можуть бути присутні, медпрацівники, дільничні міліціонери, священик чи священики громади, депутати, голова ради.
Усі ці наймані працівники територіальної громади мають допомагати громаді та мають право очікувати на допомогу громади у критичних ситуаціях та поточних справах.
“Мала конституція” територіальної громади.
Статут територіальної громади - власника є “малою конституцією ” громади, який визначає правовідносини у самій громаді та з зовнішнім середовищем. Статут не може суперечити Конституції України та законам України, прийнятим на її основі. Але в цей статут власники - громадяни можуть внести будь-які норми, що стосується безпосередньо їх власності. Громада вносить зміни у статут на загальних зборах за потребою.
Реєстрація статуту територіальної громади.
З моменту голосування та прийняття статуту територіальна громада є юридичною особою публічного права власності. Територіальна громада не зобов'язана реєструвати свій статут. Він разом з Конституцією та законами України є окремим регулюючим відносини документом, прийняття якого є компетенцією територіальної громади. Водночас, з метою кращої взаємодії з представницьким органом — радою такий орган може затвердити за своїм бажанням такий статут та подати його на реєстрацію.
Керівні органи територіальної громади.
Керівні органи територіальної громади - це голова територіальної громади та виконавчі органи: комітети територіальної громади: громадських представників, присяжних засідателів, тощо. Статутом визначено склад комітетів та їх повноваження.
Громадські представники територіальної громади виконують волю мешканців територіальної громади на загальних зборах з окремих зафіксованих у підписних листах — протоколах питань.
Збори за місцем проживання .
На загальних зборах за місцем проживання, у тому числі про недовіру радам, головам рад та окремим депутатам, питання про процедури проведення референдуму можна вносити у статут територіальної громади.
Депутатське представництво громади.
Одним із основних питань громади є депутатське представництво саме громади у місцевих радах. Тому у таке представництво мають потрапити найталановитіші громадяни, здатні вміло керувати і втілювати реформи у життя, цілком віддані справі громади. Громада має вирішувати, коли і кому припиняти надані громадою повноваження.
Господарські товариства територіальної громади.
Територіальна громада - власник є спільною сумісною неподільною ( публічною ) власністю частини Українського народу, що проживає на її території і тому є юридичною особою публічного права ВЛАСНОСТІ. І тому сама чи у співпраці із іншими територіальними громадами, має право вирішувати питання власної господарської діяльності, що є економікою , якої немає з 1990 року. Для відновлення економіки необхідно утворення власника - територіальної громади з реєстрацією власників та власності на території , утворення територіальною громадою органів влади необхідних на території (міліція, прокуратура, податкова, суд і т.д.) та різноманітних господарських товариств.
Сучасне бачення роботи територіальних громад
Проведення загальних зборів, які мають право приймати рішення прямої дії , які не можна скасувати за рішенням суду, оскільки це рішення власників — громадян, є обовязкові до виконання всіма, у тому числі і Президентом . Тому такому дієвому механізму чиниться супротив тими, хто приймає участь у роботі злочинних схем, які не мають жодного відношення до Конституції України.
На загальних зборах мешканців мають бути почутими всі учасники, всі питання мають систематизуватись і вирішуватись позитивно у відповідній важливості, у тому числі про заборони робити те ,що не прийнятне жителями на їх території .
Нa загальних зборах можуть приймати участь громадські представники, які мають довіреності від членів громади на представництво їх інтересів. Кількість довірителів не обмежена і залежна виключно від якостей того, кому довіряють .
Керівні органи , обрані на загальних зборах, можуть перебрати на себе повноваження і перестати працювати на громаду, а почати працювати на себе, але загальними зборами дуже легко через громадських представників відізвати ці органи.
Інші перешкоди, що не дають повноцінно реалізовувати право громад на місцеве самоврядування.
На жаль, місцеві ради і їх голови в основному не мають бажання припиняти розкрадати власність територіальних громад за відсутності впливу самого власника - громади. І у більшості випадків органи державної влади намагаються перешкодити роботі громад.
Завдяки тісній співпраці із громадським рухом “Вільний Простір” і групою правозахисників новостворені громади стають учасником загальноукраїнської мережі колективного самозахисту.
Приклади вдалого створення ТГ та про організації, що займаються обманом мешканців при створенні ТГ.
За підтримки ГО “Вільний Простір” створені територіальні громади у Львівській, Івано-Франківській, Рівненській, Хмельницькій, Житомирській, Київській, Запорізькій, Миколаївській, Луганській та інших областях.
Після створення територіальної громади порушники закону - місцеві депутати наштовхуються на спротив. Нас вже зараз 43 утворенних громади замість 26 000, приеднуйся і стань часткой оновлення Укаїни!
Створення територіальних громад — основа місцевого самоврядування Унітарної Республіки УКРАЇНА.
Сайт: WWW.VLASNUK.ORG , http://pravoprostir.com/
e-mail: vlasnuk.org
Білоцерківська Рімма - тел.: 050 169 92 14
Джерело: http:/pravoprostir.com/
Коментарі
Увага! Редакція сайту не несе відповідальності за висловлювання користувачів сайту, залишені ними у коментарях. За зміст коментаря відповідає його автор.
-
- ВКонтакте
-
Ще нема
КОМЕНТУВАТИ
Маєте що додати, заперечити чи прокоментувати? Пишіть за допомогою форми під цим абзацом. Переконливо просимо ознайомитись з Правилами розміщення коментарів.